Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:37:39 GMT

نوشیدنی‌ معجزه آسا صبحگاهی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۳۴۲

نوشیدنی‌ معجزه آسا صبحگاهی

فرارو- «آیسلین کمبریج» متخصص تغذیه آن چه را که همه ما هنگام صبح برای آغاز روز با انرژی بیش‌تر به عنوان نوشیدنی نیاز داریم و هم چنین مدت زمان پیش از خواب که باید از خوردن دست بکشیم را فاش می‌کند.

به گزارش فرارو به نقل از جروزالم پست، همه ما حس بد صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن را تجربه کرده ایم. حس بد لزوم بیرون رفتن از رختخواب، زیرا انرژی کافی برای آغاز روز را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آیسلین کمبریج» متخصص تغذیه و درمانگر ایرلندی ادعا می‌کند که یک نوشیدنی وجود دارد که ماهیتی جذاب را در خود جای داده و می‌تواند بهترین احساس را هنگام صبح به ما بدهد. شما باور نخواهید کرد که آن نوشیدنی تا چه اندازه در دسترس و ارزان و درست کردن آن تا چه اندازه آسان است.

راز آغاز درست روزتان چیست؟

این موضوع به خوبی شناخته شده که نوشیدن مقدار زیادی آب واقعا به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند، اما «کمبریج» ادعا می‌کند که راز واقعی این است که نصف لیمو را فشار دهید و آن را به یک لیوان آب جوش بیافزایید.

او توضیح داد: «همه ما به محض بلند شدن از رختخواب یک کار را باید انجام دهیم و آن نوشیدن آب است. آب بدن را تحریک می‌کند و فشار خون را کاهش می‌دهد. اگر انرژی بیش‌تری برای بدن خود می‌خواهید آب گرم را با لیمو ترش بنوشید گویی که یک جادو رخ داده باشد».

پیش از خوابیدن باید چه کنیم؟

«آیسلین» می‌گوید که آخرین وعده غذایی روزانه ما باید حداقل سه ساعت قبل از خواب باشد. بدین ترتیب بدن پیش از خواب بهتر غذا را هضم می‌کند. او می‌افزاید: «اگر شام بخورید و سعی کنید یک یا دو ساعت بعد از آن بخوابید به بدن شما آسیب می‌رساند، زیرا پردازش غذا و بهبودی دشوار خواهد بود. سیستم گوارشی شما راکد می‌شود که بر خواب و خلق و خوی‌تان تاثیر منفی می‌گذارد. پس سه یا چهار ساعت پیش از خواب شام بخورید».

سومین نکته مهم او این است که وقتی میل به شکر دارید از شیرین کننده‌های مصنوعی خودداری کنید. او می‌گوید که برخی افراد احساس می‌کنند که خوردن کوکی‌های تهیه شده با شیرین کننده‌های مصنوعی گزینه سالم‌تری است، اما واقعیت آن است که این بدتر از خوردن دو شیرینی با شکر استاندارد است. نوشیدنی‌های رژیمی حاوی مواد مصنوعی هستند که بدن ما نمی‌داند چگونه آن را پردازش کند بنابراین مضرتر و مخرب‌تر از نوشیدنی‌های حاوی قند می‌باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه قهوه نوشیدنی پیش از خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند

 مصطفی صالحی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در دسته بندی نوشیدنی ها و فرآورده های آنها، انواع نوشابه گازدار با/یا بدون قند، نوشابه انرژی زا، نوشیدنی مالت (ماء الشعیر) طعم دار و نوشیدنی عصاره گندم طعم دار، انواع شربت میوه ای و غیرمیوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجاز محسوب می شوند

وی ادامه داد: همچنین انواع سوسیس و کالباس، ژامبون، انواع ساندویچ و پیتزای دارای سوسیس و کالباس و ژامبون، انواع سمبوسه و فلافل آماده شده، پنیر پیتزای پروسس و تاپینگ پیتزا در دسته بندی فرآورده های گوشتی و غذاهای آماده مصرف در فهرست کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت هستند.

وی افزود: سایر اقلام خوراکی مانند روغن مصرفی خانوار (روغن نیمه جامد)، انواع سس سالاد و مایونز، انواع فرآورده حجیم شده بر پایه ذرت و فرآورده های کاکائویی از دیگر کالاهای آسیب رسان به سلامت محسوب می شوند

  صالحی زاده  داد: مطابق بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تبلیغ کالاها و خدمات مندرج در این فهرست از سوی همه رسانه‌ها ممنوع است.

فهرست کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت در سال 1403 در فایل زیر قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • ابتلا به بیماری‌های کبدی با مصرف این نوشیدنی شیرین
  • برای داشتن شکم صاف این دو نوشیدنی را تجربه کنید
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL