Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@08:42:49 GMT

دستگیری عوامل رقص در پُل هوایی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۳۵۵

سرهنگ "حسن حیدری" رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از دستگیری۳ زن که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد. ناطقان: رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از دستگیری۳ زن که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از پل‌های عابرپیاده شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان رقص آغاز کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر ۳ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

منبع: انتخاب برچسب ها: دستگیری ، عوامل رقص ، پل هوایی کرمانشاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری عوامل رقص پل هوایی کرمانشاه پلیس امنیت عمومی حرکات موزون باعث جریحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین