Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک روان صبحگاهی در معابر تهران خبر داد و اعلام کرد که ماموران پلیس با تخلفاتی حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و ... برخورد می‌کنند.

سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در روز پنج‌شنبه گفت: گزارش‌های دریافتی که از طریق ماموران و همچنین رصد هوشمند ترافیک در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ارائه شده حاکی از آن است که صبح امروز معابر شهرتهران حجم ترافیک کمتری داشت و رفت و آمد خودروها به طور روان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در هیچ‌یک از معابر شهر تهران شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین صبحگاهی نبودیم، اظهارکرد: البته برای عصر امروز پیش‌بینی شده که حجم ترافیک به خصوص در معابر اطراف و منتهی به اماکن تفریحی و تفرجگاهی پایتخت کمی افزایش داشته باشد که در همین راستا نیز ماموران پلیس از آمادگی کامل برای مدیریت ترافیک برخوردارند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خلوتی معابر نباید منجر به وسوسه سرعت در رانندگان شود، اظهارکرد: تیم‌های سیار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در سطح بزرگراه‌ها و معابر مستقر هستند و در کنار دوربین‌های ثبت تخلفات به طور محسوس و نامحسوس با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و ... برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس راهور تهران تهران تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت: پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

او گفت: در معابر بزرگراهی تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه ای روی داد و وسیله نقلیه ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

کد خبر 847367 منبع: ایرنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران