Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه یک موتور سوار با سقوط در یکی از چندین چاله عمیق حفاری شده برای فاضلاب شهری سلطان آباد انتهای ۲۴ متری شهید چمران جان خود را ازدست داده است.

بر اساس این گزارش در بسیاری از محله‌های جنوب غرب استان تهران بخشی از طرح فاضلاب شهری در حال اجرا است.

گفتنی است که به گفته شاهدان عینی و به شهادت تصاویر موجود، این چاله‌ها را در تاریکی مطلق و بدون هرگونه اعلان و هشدار و یا درپوش رها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5538108

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه بهارستان گلستان عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد