Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله ابراهیم رییسی رئیس جمهور در جریان بیست‌و هشتمین سفر استانی در بدوورورد به استان کرماناشه بلافاصله با بلگرد عازم شهرستان سرپل‌ذهاب شدند.

شهرستان سرپل‌ذهاب در زمان جنگ تحمیلی ۸۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد؛ رئیس جمهور با حضور در حرم مطهر احمد ابن اسحاق (ره) ضمن زیارت مرقد مطهر این محدث بزرگ قمی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتح با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان دیدار و آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رییسی در ادامه در جمع پرشور مردم این شهرستان در بقعه احمد ابن اسحاق حضور یافت که امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن خیر خدمت ریاست محترم جمهور چند درخواست را تیتر وار از ایشان داشتند که مهمترین آن امهال وامهای اعطایی به مردم شریف مناطق زلزله‌زده و حل مشکل آبرسانی به روستاهای تابعه بود.

رئیس جمهور در این دیدار مردمی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم این دیار، گفت: مردم این دیار از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنند.

وی اشتغالزایی را از برنامه‌های اصلی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: ایجاد کار مولد می‌تواند به رونق تولید منجر شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و رفع بیکاری در منطقه، گفت: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان و هم‌جواری با قصرشیرین و مرز مشترک با عراق فرصتی خوب برای فراهم شدن زمینه اشتغال در این منطقه است.

رئیس جمهور در ادامه به مردم شهرستان سرپل‌ذهاب قول داد؛ بحث امهال تسهیلات مناطق زلزله‌زده مجدد در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رئیس جمهور سرپل ذهاب بقعه احمد ابن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز