Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:02:25 GMT

زاهدی: سعی می‌کنم در مصر مدال بگیرم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۸۴۱

زاهدی: سعی می‌کنم در مصر مدال بگیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نیما زاهدی در خصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مصر که از روز جمعه آغاز می‌شود، گفت: شرایط خوبی دارم و در اردوها خوب تمرین کردم. در قهرمانی آسیا مقابل کیم از کره‌جنوبی و نفر اول رنکینگ جهان شکست خوردم. فکر نمی‌کردم بازی خوبی مقابل کیم‌ انجام دهم ولی وقتی عملکرد خوبی داشتم به این باور رسیدم که می‌توانم در قهرمانی جهان مدال بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به من اعتماد به نفس زیادی داد و متوجه شدم سطح فنی من پایین نبوده و حتی برابر با حریفان بوده و فقط موضوع تجربه تاثیر داشت. سعی می‌کنم در مصر نتیجه خوبی بگیرم.

سابریست جوان کشورمان افزود: شرایط تیم عالی و اردوها منظم بوده و فدراسیون هم از ما حمایت کرده است در قهرمانی آسیا به خاطر یک امتیاز به ژاپن باختیم. تیم ما جدید است و من تازه به تیم اضافه شدم و تغییراتی هم انجام شده است. امیدوارم بهترین نتیجه را در مصر بگیریم.

وی در خصوص اینکه چقدر زمان لازم است تا تیم سابر یکدست شود، گفت: خیلی سخت است زمان تعیین کرد اما به این تیم امید دارم که خوب نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

زاهدی در خصوص اینکه تیم جدید مدام با تیم گذشته مقایسه می‌شود، یادآور شد: کسی که قضاوت می‌کند باید توجه کند که تیم تغییر کرده و بازیکنان جدید به تیم آمده و طول می‌کشد تا تیم و بازیکنان با هم اُخت شوند و خوب بازی کنند. امید دارم و می‌گویم این تیم حتی قهرمان می‌شود و کره جنوبی را هم از پیش‌رو بر می‌دارد.

وی در خصوص اینکه چقدر تلاش می‌کند تا جایگاه خود در تیم ملی را حفظ کند، گفت: آرزو داشتم که عضو تیم ملی باشم و در این دو سه سال فقط در جام جهانی مجارستان شرکت کردم و مسابقه‌ای نرفتم. مربیان عزیزم به من اعتماد کردند و من هم پاسخ اعتماد آنها را دادم و نتیجه خوبی گرفتم. مسابقات مصر سخت است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

ملی‌پوش سابر کشورمان در خصوص حواشی مربوط به انتخابات و اینکه چقدر تلاش می‌کنید که درگیر حواشی نشوید، گفت: به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط می‌دانم باید تمرین کنم، مسابقه دهم، عملکرد خود را ارتقا دهم و ایرادهایی که داشتم و باعث باخت من شده را برطرف کنم. به سایر مسائل توجه ندارم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم