Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش با محوریت شهدای نیروی زمینی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ عباس فلاح روز گذشته در نشست خبری سومین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با محوریت نیروی زمینی که در سالن آمفی تئاتر باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، رزمندگان و همراهی‌های ملت شریف ایران، انقلاب اسلامی روز به روز پایدارتر و محکم‌تر به راه خود ادامه داد و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حراست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، اضافه کرد: امیدواریم برپایی این کنگره‌ها در راستای انتقال رشادت‌های رزمندگان و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس به نسل جوان کشور مؤثر باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در سال‌های گذشته مستند‌ها و فیلم‌هایی با محوریت شهدای ارتش و نقش ارتش در دفاع مقدس ساخته شده است، اما این اقدامات کافی نیست و امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها در این جهت گسترده‌تر شود.

 

وی ادامه داد: امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران شخصاً با برخی از تهیه کنندگان و کارگردان‌های مطرح سینما و تلویزیون کشور در خصوص ساخت فیلم‌های سینمایی و مستند برای شهدای ارتش مذاکراتی داشته‌اند.

فلاح تصریح کرد: هم اکنون مستندی با محوریت ایثارگری‌های رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت بود و فیلمنامه آن نیز تهیه و تدوین شده است.


علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، در ادامه این نشست عنوان کرد: طی نشست‌هایی که با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته‌ایم، مقرر شده دفتر جذب ارتش در استان قم راه‌اندازی شود و با هماهنگی‌هایی که در این راستا ایجاد می‌شود این گونه فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌تر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ فیلم و مستند توسط ستاد کنگره ملی شهدای استان در حال ساخت است، مطرح کرد: ستاد ملی کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم، ۵۰ عنوان کتاب را به انتشارات جمکران سفارش داده که «معبر زیرزمینی» نام اولین کتابی است که منتشر شده و بخشی از آن مربوط به تلاش‌های رزمندگان ارتش است.

خوش‌گفتار ابراز کرد: کتاب‌هایی که در حال تدوین است، اغلب ظرفیت ساخت فیلم سینمایی را نیز دارند و از اینجا اعلام می‌کنیم هر فردی که در زمینه ساخت فیلم و یا نگارش فیلمنامه توانمندی لازم را دارد، کلیه امکانات مورد نیاز در اختیار وی توسط ستاد کنگره شهدای استان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی، با محوریت ۱۱۰ شهید نیروی زمینی، ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در سالن همایش مدرسه علمیه امام خمینی (ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار می‌شود.

 

 

همچنین در ابتدای این مراسم، نگارخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس در راستای برگزرای یادواره ارتش در استان قم توسط امیر سرتیپ فلاح افتتاح شد.


این نگارخانه مزین به تصاویر شهدا، امیران و فرماندهان ارتش در زمان دفاع مقدس است و ماکت‌های تجهیزات هوانیروز در این نگارخانه نیز در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنگره شهدای استان قم یادواره شهدای ارتش نیروی زمینی ارتش نشست خبری خبرگزاری دانشجو ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی دفاع مقدس استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید