Web Analytics Made Easy - Statcounter

خنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر گفت: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران سخنرانی می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب ایران اکونومیست، نمازجمعه این هفته تهران، 24 تیر ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله کاظم صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روال، ساعت 11صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی نوری افزود: بر همین اساس پویش یک پیمانه بیشتر، موکب پذیرایی، مولودی خوانی، مسابقه پیامکی، ویژه برنامه مهد آدینه، اجرای گروه تواشیح، پخش مستقیم حرم حضرت علی(علیه‌السلام)، پرده‌خوانی غدیر و ماشین‌نویسی در محل نماز جمعه، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: فرهنگسرای منتظر نیز در موضوعات نمایشگاه هنری و موضوعی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌ها، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب، خدمات جهادی (واکس زدن کفش،سنجش فشار خون و...) اجرای گروه سرود، هم عهدی با شهدا و رادیو منتظر فعالیت خواهد داشت.

گفتنی است نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ، امام خمینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امام خمینی نمازجمعه این هفته تهران سازمان تامین اجتماعی جمعه این هفته تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت