Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و آنچه از لبنان در برابر دیکته‌ها و فشارهای خارجی محافظت کرده، مقاومت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «انجمن علمای مسلمان لبنان» در بیانیه‌ای به مناسبت شانزدهمین سالگرد جنگ 33 روزه اعلام کرد: تجارب طولانی ثابت کرده که آنچه از لبنان محافظت و حاکمیت و استقلال آن را تضمین می‌کند، پایداری در برابر تلاش‌ها برای تحمیل دیکته‌های خارجی و تقدم منافع عالی ملی بر منافع دیگران  است و این استواری از طریق ارتش، مردم و جبهه مقاومت تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش العهد، این انجمن تاکید کرد: تجربه نیز ثابت کرده است که دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و می‌خواهد با هماهنگی ایالات متحده آمریکا، برای تامین منافع خود و تجاوز به لبنان ، مرزهای دریایی را تعیین کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «اگر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم عملیات استخراج نفت از میادین لبنان را آغاز می‌کرد؛ اما  چیزی که مانع آن شد، جبهه مقاومت بود».

انجمن علمای مسلمان لبنان  به کسانی که با سرقت آرد و فروش آن در بازار سیاه معیشت شهروندان را  دشوار می‌کنند  هشدار داد و از دولت  خواست تا سارقان و انحصارگران را تحت تعقیب قرار داده و آن‌ها را محاکمه و زندانی کند.

رئیس مجلس لبنان در سالگرد جنگ 33 روزه: آماده دفاع از منابع خود در دریا و خشکی هستیمپیام محرمانه نجیب میقاتی به عون درباره تشکیل دولت لبنان/ نخست‌وزیر مکلف به تعطیلات رفت

 

این انجمن همچنین از نمایندگان خواست تا موضوع سرقت آرد را پیگیری و دولت را در مقابل مجلس به خاطر وضع معیشت شهروندان پاسخگو کنند.

دراین بیانیه‌ آمده است که سفر «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منطقه با هدف  ایجاد ائتلافی میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط این کشورها با تل آویو و ایجاد ناتوی غرب آسیا است و مردم منطقه باید با این اقدامات مخالفت کنند.

جو بایدن عصر (چهارشنبه) برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد و سپس قرار است به کرانه باختری و عربستان سعودی سفر کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل محور مقاومت لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل محور مقاومت لبنان انجمن علمای مسلمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی