Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تقدیر واقعی از تولیدکنندگان باید در عرصه حمایت از آن‌ها باشد، اظهار کرد: امروز متاسفانه دامداران و مرغداران در وضعیت بدی قرار دارند و اصلا حالشان خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجلس نماینده ملت و زبان گویای مردم است، عنوان کرد: امروز باید برای کشاورزان و دامداران فکر اساسی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف ارز 4200 تومانی، مطرح کرد: البته پیش بینی شده بود که پس از حذف این ارز، دامداران و کشاورزان با مشکل کمبود نقدینگی مواجه شوند.

وی افزود: مسئله حذف ارز 4200 تومانی خواسته نمایندگان مجلس بوده است و این موضوع از سال 98 تاکید شده بود و اگر این اتفاق در همان سال انجام می‌شد، امروز شاهد این افزایش قیمت‌ها نبودیم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای حذف ارز ترجیحی از آبروی خود مایه گذاشت، خاطرنشان کرد: دولت قبل برای ارز 4200 تومانی بودجه لازم را نداشت و کمبود وجه را با تولید اسکناس جبران می‌کرد.

وی اضافه کرد: این تولید بسیار بالای اسکناس تورم‌های بسیار زیادی را درپی داشت و باید یک روزی جلوی آن گرفته می‌شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در سختی زیادی قرار دارند، تصریح کرد: امروز علاوه بر لزوم توجه به بازار، باید به موضوع تولید و حمایت از تولیدکنندگان نیز توجه بسیاری شود.

وی با اشاره به اینکه امروز باید دولتمردان ما از موضوعات روزمرگی خارج شده و برنامه‌های بلند مدت خود را پیاده کنند، یادآور شد: متاسفانه هماهنگی میان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی کم است و اگر این هماهنگی بیش‌تر شود مردم و تولید کنندگان با آسیب‌های کم‌تری مواجه خواهند شد.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه کشاورز باید از زمان کشت نسبت به برنامه‌هایی وزارت نیرو و قطعی‌ها آگاهی داشته باشند، ابراز کرد: روند اقتصادی جمهوری اسلامی تعیین شده است و حذف ارز 4200 تومانی اگرچه سختی‌هایی دارد اما مردم شیرینی‌های آن را نیز خواهند چشید.

وی افزود: اگر مردم بتوانند سختی یک ساله این حرکت دولت را تحمل کنند، در سال آینده تورم کشور به 30 درصد، در سال 1403 به 12 درصد و در سال 1404 به کمتر از 10 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/78031

منبع: فارس

کلیدواژه: امیرآبادی فراهانی ارز ترجیحی ارز 4200 تومانی حذف ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی خراسان شمالی که عصر شنبه در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در سه سال ابتدای دولت سیزدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده است که در هی دولتی سابقه نداشته است.

وی در افزود:

کد خبر 6090453

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است