Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله با بمباران فکری دشمن در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مراسم یادبود شهید عیوضی با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور پر شور مردم در جوار مزار این شهید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، با اشاره به اینکه هر چه ایران اسلامی دارد به برکت خون شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم این عزیزان است، عنوان کرد: اگر امروز آمریکا ابرقدرت پوشالی از ایران می‌ترسد به برکت شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان است.

امیر قربانی ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح ما به عنوان یک قدرت بازدارنده در دنیا مطرح است؛ وقتی می‌بینیم ظرف چند ساعت بعد از شهادت شهید سلیمانی عین‌الااسد بمباران می‌شود و آمریکا جرأت ندارد حرفی بزند این نشان از قدرت ایران در جهان است.

این مسئول تصریح کرد: امروز هم علی رغم اینکه دشمن در فضای مجازی بر علیه نظام سرمایه‌گذاری کرده است ولی با وجود غیرت و ولایت پذیری جوانان ما دشمن راه به جایی نبرده است. 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: باید مراقب اغواگری های دشمن باشیم و دچار تزلزل نشویم دشمن می‌خواهد به واسطه فضای مجازی خانواده را از هم بپاشند چون می‌دانند اساس کشور ما بر پایه خانواده است. باید بیشتر دقت کنیم و نگاهمان به شهدا و خانواده‌های شهدا باشد.

وی اظهار داشت: باید نگاه‌های ما به نگاه ولایت باشد و نه یه قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر حرکت کنیم؛ امروز اقتدار ارتش به دلیل حرکت و پیروی از ولایت است.

امیر قربانی یادآور شد: حکومت ما حکومت الهی است شاید مشکلاتی باشد ما بیش از ۴۰ سال است که تحت فشار تحریم‌های سختی هستیم؛ روسیه را می‌بینید که بعد از چند ماه تحریم چقدر تحت فشار است و با مشکل رو به رو است ولی نیروهای مسلح ما اقتدارش حفظ شده است و هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: امروز می‌بینید دشمنان ما در کشورهای همجوار ایران چه آشوب هایی به پا کرده اند ولی جرأت ندارند نگاه چپی به کشور ما داشته باشند که به واسطه از خودگذشتگی شهید عیوضی‌ها، صیاد شیرازی‌ها و ...ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید عیوضی نیز با وجود اینکه کمتر از ۷ ماه از ازدواجش می‌گذشت وجودش را فدای ولایت کرد و با خدا معامله کرد و ماندگاری و عزتشان از آثار این معامله است، گفت: ما دستاوردهای انقلاب را باید در قالب جهاد تبیین برای مردم نمایان کنیم.

گفتنی‌ست در پایان این مراسم لوح یادبودی به خانواده این شهید اهدا و با نثار گل با آرمان‌های این شهید تجدید میثاق شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لشکر 16 زرهی قزوین فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی گفت: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ارومیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری اظهار کرد: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه‌شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی افزود: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده بود، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

قریشی تصریح کرد: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است و اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

کد خبر 749738

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟