Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا بهروز مسئول امور بانوان دفتر امام جمعه داراب با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در شهرستان داراب، گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف در سه مرحله اجتماع دختران انقلاب همزمان با ۲۰ تیر در باغ ملی، ۲۱ تیر پارک حاشیه و دیروز عصر ۲۲ تیر در جوار شهدای گمنام شهر داراب برگزار شد.

او گفت: اجتماع دختران انقلاب  به منظور توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد شبیخون فرهنگی با حضور ۱۵۰ نفر از دختران تازه چادری شده با همت امور نوجوانان ستاد نماز جمعه داراب انقلابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز گفت: یکی از اقدامات این مجموعه مردمی تشکیل موکب‌های حجاب در باغ ملی، پارک حاشیه و دیروز در در جوار مزار مطهر شهدای گمنام بود که ضمن امر به معروف و نهی از منکر از سوی مبلغان زن، بحث مشاوره، خیاطی رایگان چادر برای متقاضیان پوشش اسلامی، ایستگاههای عرضه محصولات حجاب و عفاف، تجلیل از دختران چادری بود.

مسئول امور بانوان دفتر امام جمعه داراب گفت: برپایی ایستگاه کودک به منظور با آماده سازی فضایی مفرح برای رنگ آمیزی و ساخت کاردستی ویژه کودکان، غرفه کتاب و همچنین راه اندازی غرفه صنایع دستی با استقرار دار قالی به منظور بافت فرش برای اهدا به آستان قدس رضوی توسط یکی از بانوان هنرمند حوزه صنایع دستی شهرستان داراب از دیگر اقدامات این اجتماع بزرگ دختران انقلاب در داراب بود.

او گفت: هیأت‌های هفتگی پاتوق دختران انقلابی است که در ابتدای کار نیمی از این جمعیت را دختران کم حجاب تشکیل می‌دادند.

بهروز گفت: در این جلسات مشکلات تمام دختران ما شنیده شده و به صورت کارشناسی پاسخ داده می‌شود و سعی ما بر این است که دختران را با آگاهی به سمت حجاب سوق دهیم.

مسئول امور بانوان دفتر امام جمعه داراب گفت: یکی دیگر از اقدامات ما در این مجموعه در حوزه اقناعی با برگزاری مناظرات متعدد در حوزه عفاف و حجاب است زیرا برخی معتقدند که حجاب اختیاری است، به همین منظور جلسات نقد و مناظره در همین راستا داریم.

او در پایان با اشاره به فعالیت ۳۰۰ بانوی مبلغ در امر تبلیغ سومین جشن دختران انقلاب گفت: مجموعه ما یک مجموعه مردمی است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عفاف و حجاب دختران انقلاب دختران انقلاب جمعه داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع مردمی صادقیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیر اجرایی این اجتماع مردمی گفت: عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام از ساعت ده صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت با تجمع در میدان صادقیه، عزاداری می‌کنند.

مرتضی متشرغی افزود: این مراسم با قرائت قرآن و مداحی، آغاز شده و سپس پیکر مطهر شهید گمنام، تشییع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون
  • عکس/ اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب