Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۲۹ واحد آرایشگاه متخلف زنانه در این شهر خبر داد.

سید علی ملک حسینی در خصوص وضعیت نابسامان فعالیت آرایشگاه‌های زنانه گفت: با گذر اندکی در فضای مجازی استان، متأسفانه شاهد اقدامات غیرمتعارف و مجرمانه به ویژه از سوی برخی صنوف و به تبع ترویج بی بندوباری و هنجارشکنی هستیم، که در این فضا سالن‌های آرایش در صدر قرار دارند و با عنایت به بازتاب فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی، که توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرده و متأسفانه اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مبتذل و بعضاً انتشار بدون اذن تصویر شخصی مشتریان می کنند و به همین جهت دادستانی مرکز استان ورود جدی به این موضوع کرده است، تا شاید با نشان دادن اهمیت موضوع سایر دستگاه‌‎ نیز نگاهی عمیق تر به موضوع بنگرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در پی وصول گزارشات مردمی به سامانه ارتباط مستقیم با دادستان("سامد ک.ب") مبنی بر گلایه بر اقدامات ناهنجار برخی صنوف و با تلاش معاونت نظارت بر فضای مجازی و جرائم سازمان یافته دادستانی مرکز استان، این متخلفین شناسایی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: خطوط قرمزی که امروز آرایشگران زن در فضای مجازی ترسیم می‌کنند، نه از نظر قانون و نه از نظر عرفی و شرعی، قابل توجیه نیست و همین موضوع سبب شده، تا با واکنش‌های متعددی از سوی مردم و نخبگان استان مواجه شود.

ملک حسینی به شباهت صنوف آرایشی و آموزشی و اشتباه برداشت کاربران فضای مجازی در عدم شناخت آنان اشاره و تصریح کرد: نکته ظریف و پنهانی که در این تخلفات مغفول مانده است، شباهت فعالیت برخی از افراد فعال در صنف آرایشگاه‌های زنانه با آموزشگاه‌های مراقبت و زیبایی است که تشخیص آن برای یک کاربر فضای مجازی دشوار است، اما در واقع هر کدام از این فعالیت‌ها نهاد و متولی خاص خود را دارد و ضمن اینکه اساسا نحوه تبلیغ هر دو گروه بر خلاف قانون و ضوابط می باشد.

وی از پلمب صنوف متخلف که در فضای مجازی فعالیت داشتند خبر داد و عنوان کرد: تاکنون قریب به ٢٩ آرایشگاه زنانه متخلف توسط معاونت نظارت بر فضای مجازی و جرائم سازمان یافته دادستانی مرکز استان شناسایی و در قالب یک پرونده جامع با لحاظ اولویت دستورات قضایی جهت توقف فعالیت این مراکز صادر، و با تلاش پلیس نظارت بر اماکن عمومی، تمامی این مراکز پلمب شده اند و متصدیان متخلف این آرایشگاهها به عنوان متهم احضار و فرآیند رسیدگی ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به این که خیلی از قانون شکنان در خفاف مبادرت به تخلف می نمایند که از چشم پلیس و دستگاه قضایی مخفی می ماند، اما مردم می توانند از طریق ارتباط با سامانه(سامد ک.ب) هرگونه هنجار شکنی را گزارش نمایند، افزود: شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه و بویر احمد(ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان) با شماره09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح، بصورت محرمانه ارسال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد دادستان دادستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد فضای مجازی مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار