Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن گفت: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان مربوط به دفاتر مهد قرآن استان‌های یزد، تهران، قزوین، خراسان رضوی (کاشمر)، مازندران (بهشهر)، اصفهان (برخوار – گرگاب – درچه)، مرکزی (اراک – خمین – محلات)، خوزستان (شوش – دزفول)، سمنان (مهدیشهر) فارس (شیراز) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش مرحله مقدماتی (استانی) چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» به صورت هم زمان در مرداد ماه سال جاری در شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد و قبول شدگان به مرحله کشوری ترنم وحی راه می‌یابند.

یاد آور می‌شود آزمون مرحله مقدماتی در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد. بخش کتبی شامل سوالات ترجمه، تدبر از کل قرآن و خلاصه تفسیر ۸ جز اول می‌باشد و در بخش شفاهی نیز محفوظات حافظان کل قرآن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5538098

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود کریمی موسسات قرآنی فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن کتاب عید غدیر خم نماز عید قربان ایران حج تمتع انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی عفاف و حجاب کربلا قرآن کریم هیات مذهبی حوزه علمیه امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور