Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:52:42 GMT

آموزش نصب گلس سرامیکی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۷۵۲۵

آموزش نصب گلس سرامیکی

در اوایل شاید نصب گلس سرامیکی برای شما سخت باشد و شما این تفکر را داشته باشید که نمی توانید گلس را بر روی گوشی خود نصب کنید. حتی ترجیح بدهید که باید نصب آن را برعهده افراد متخصص در این حیطه بسپارید؛ باید بدانید که نصب محافظ صفحه نمایش کار سختی نیست و شما توسط آموزش نصب گلس سرامیکی در این مقاله خواهید توانست که آن را به راحتی نصب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانستن چند نکته برای نصب گلس الزامی است؛ گلس، صفحه نمایشگر گوشی شما را از هرگونه ضربه ای محافظت می کند و عمر صفحه نمایشگر تلفن همراه شما را افزایش می دهد. پس باید نصب آن را به صورت صحیح انجام دهید؛ جهت اطلاعات بیشتر و فرا گرفتن تمامی نکات مهم تا پایان این مطالب با ما همراه باشید.

 

مراحل نصب گلس سرامیکی شما باید در محل نصب گلس سرامیکی یک سطح صاف همانند میز را در نظر بگیرید که پر نور و بدون گرد و غبار باشد.

نکته: قبل از شروع، میز را با پارچه ای نرم تمیز کنید تا هیچ گرد و غبار و آلودگی بر روی آن نباشد.

در مرحله دوم برای نصب گلس باید دست هایتان را با آب و صابون شسته و با حوله تمیز کنید. در مرحله بعدی صفحه نمایشگر گوشی را هم باید توسط پد الکلی یا با شیشه پاک کن و پارچه ای نرم، تمیز کنید. (قبل از شروع اگر صفحه نمایشگر گوشی شما محافظ یا گلس دارد آن را بردارید.)

نکته: شما می توانید برای بهتر تمیز کردن گوشی تان از پد یا پارچه از حالت چرخشی دایره استفاده کنید.

گلس سرامیکی را از کاور یا بسته بندی خارج کنید. برای این کار شما باید از قسمت برچسب که محلی برای جداسازی گلس است، گلس را به آرامی از برچسب جدا کنید. در این مرحله باید با هر دو دست خودتان محل قرارگیری گلس بر روی صفحه نمایش گوشی را تنظیم کنید و آن را بر روی صفحه نمایش بچسبانید.

    نکته: بعد از اینکه گلس را روی صفحه گوشی قرار دادید، قسمت وسط گوشی را با انگشتانتان فشار دهید و گلس را کاملا به صفحه بچسبانید.

آموزش رفع حباب گلس گوشی

بعد از اینکه آموزش نصب گلس سرامیکی را فرا گرفته و اجرا کردیم، حال نوبت این است که حباب گلس گوشی را که موجب نارضایتی کاربران در هنگام نصب گلس سرامیکی می شود را با انجام کارهایی رفع کنیم. وجود حباب یا هوا در زیر گلس برای کسانی که وسواس دارند، بسیار اذیت کننده تر از سایر کاربران است؛ این مشکل علاوه بر اینکه زیبایی ظاهر گوشی شما را از بین می برد، باعث می شود تاچ گوشی هم دچار اختلالاتی شده و شما نتوانید به خوبی به صفحه گوشی تان نگاه کنید. جهت رفع حباب یا هوا زیر گلس گوشی و از بین بردن گرد و غبار در زیر گلس به مواردی که در ادامه گفته می شود توجه کنید:

شما می توانید برای رفع حباب گلس از یک کارت مانند کارت عابر بانک استفاده کنید. برای انجام این کار، کارت را بر روی لبه گلس قرار داده و آن را به سمت قسمت های بالایی گلس بکشید.(شما باید این کار را به آرامی انجام دهید تا خط و خشی روی گلس شما به وجود نیاید) برای رفع گرد و غبار موجود در زیر گلس هم می توانید تکه ای نوار چسب قیچی کرده و لبه های گلس را بلند کرده و به قسمت هایی که گرد و غبار دارند، بچسبانید. نوار چسب را به گلس فشار دهید و سپس به صورت محکم، نوار چسب را از گلس جدا کنید تا هرگونه آلودگی و گرد و غبار با انجام این کار از گلس جدا شود. پس از این، باید گلس را مجدد به صفحه نمایشگر گوشی تان بچسبانید.

 

 

چند مورد از فواید گلس سرامیکی

پس از اینکه آموزش نصب گلس سرامیکی و نحوه رفع هوا یا حباب موجود در زیر گلس را مشاهده کردید، بهتر است با چند مورد از فواید و مزایای گلس سرامیکی نیز به صورت مختصر آشنا شوید:

جلوگیری از تابش زیاد نور ال سی دی یه سمت چشم  مانع از اذیت شدن و خسته شدن چشم عدم ماندگاری اثر انگشت حرکت آسان بر روی صفحه نمایشگر افزایش زیبایی صفحه نمایشگر گوشی جلوگیری از آسیب اشعه UV یا همان اشعه فرابنفش بهبود خوانایی صفحه در طول روز  عدم لب پریدگی در لبه ها عدم جذب آب بعد از نصب بر روی گوشی ضربه پذیری بیشتر فول چسب و فول کاور بودن

سخن پایانی

با بیان این مطالب باید فهمیده باشید که نصب گلس سرامیکی کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و شما هم می توانید با رعایت برخی نکات، گلس را بر روی صفحه نمایشگر خود بچسبانید و از مزایای آن بهره مند شوید. امیدواریم مطالب این مقاله بتواند به شما در جهت نصب گلس یاری کننده باشد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا گلس موبایل افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا صفحه نمایشگر گوشی بر روی صفحه گرد و غبار بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت

سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه در آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین ، حملات حزب الله به رژیم صهیونیستی و همچنین بررسی گزینه های ریاست مجلس دوازدهم تنها بخشی از تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت