Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاه آثار منتخب جمعی از هنرمندان شاخص عرصه هنرهای تجسمی کشور همراه با کارگاه نقاشی، روز جمعه ۲۴ تیر از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، ۵۸ اثر از هنرمندان شاخص رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، سفال و سرامیک به نمایش درمی‌آید که ازجمله این هنرمندان می‌توان به: مسعود نجابتی، محمد خزایی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد صیاد، محمدرضا دوست‌محمدی، سید حمید شریفی آل هاشم، مجید ناگهی، کوروش پارسا نژاد، سید محمدرضا میری، پرویز حاصلی، مینا صدری، مرتضی اسدی، محمدصابر شیخ‌رضایی و … اشاره کرد.

سهرابی عنوان کرد: آثار حاضر در این نمایشگاه متعلق به مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است که در طول سال‌های اخیر به سفارش مؤسسه، توسط هنرمندان مختلف عرصه هنرهای تجسمی خلق شده است.

نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی که به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تدارک دیده شده است، همزمان با دهه امامت و ولایت از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود.

کد خبر 5538229

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا سهرابی فرهنگسرای نیاوران مرتضی اسدی مسعود نجابتی تئاتر ایران فیلم کوتاه کنسرت موسیقی عید غدیر خم هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر عکاسی حوزه هنری فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم شهر فیلم هناس تالار وحدت موسیقی نواحی نمایشگاه آثار منتخب عرصه هنرهای تجسمی دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز