Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن شریفی مدیر عامل بیمه ایران در این جلسه با تقدیر از خدمات جمالی نژاد و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گفت مشاهده فضای صمیمی و همدلی در استان باعث خوشحالی و دلگرمی همه ما شد، استراتژی جدید بیمه ایران، حرکت به منظور سند راهبردی شرکت و پیاده‌سازی‌ها روش های نوین برای سهولت پرداخت خسارت و صدور بیمه نامه از طریق سامانه غیر حضوری بیمه ایران من است و  نمایندگان باید  بدنبال فروش با کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واحدهای اجرایی وشعبه های سراسر کشور نیز، باید  بر خدمات پس از فروش تمرکز کنند ، هدف ما در بیمه ایران استقرارسراسری  سامانه بیمه ایران من است ، یعنی روند اداری دریافت خسارت سخت و وقت‌گیر نباشد.

شریفی گفت: همه مشتریان و خریداران بیمه توقع دارند در صورت وقوع حادثه‌ و نیاز به بیمه نامه ،ازاین خدمات، بدون بروکراسی‌های اضافی اداری، استفاده کنند.

مدیر عامل بیمه ایران گفت: ارائه خدمات بی منت وسهل و آسان در بیمه ایران شعار نیست بلکه یک واقعیت عملی است.

سیادت معاون اداره کل دارایی استان نیز گفت: جمالی نژاد یکی از مدیران موفقی است که مسائل مختلف را آسیب شناسی کرده  و در جلسات، با نگاه کارشناسانه، موضوعات را طرح  و پیگیری می کرد.

او گفت: سلامتی وپیشرفت در کارها در سایه ایجاد ارتباط نزدیک با بیمه گذاران ، ارائه خدمات بهینه ومطلوب ،پیگیری دقیق و به موقع بدهکاران ،داشتن ارتباط خوب با سازمانهای بیرونی، پرداخت خسارت به موقع وبی منت و تلاش برای کاهش تخلفات وتقلبات بیمه ای و همچنین همراهی تمامی همکاران حاصل گردیده است.

موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس گفت: تلاش می شود با توجه کامل به وظایف درون و بیرون سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت برای هدف گذاری، کسب رتبه برتر در استان و جذب پرتفوی بهینه براساس اصول فنی واخلاقی با همکاری سایر شرکت ها و سازمان های بیرونی حرکت کنیم، تا نام بیمه ایران را اعتلا بخشیم.

مباشرمعاون صدور و بویریخیر رئیس انجمن صنفی نمایندگان فارس با تقدیر  از خدمات مدیر کل سابق  برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این جلسه برای تقدیر از مهدی فقیهی هنرمند برجسته سینما و تلویزیون، بیمه نامه ای از سوی مدیر عامل بیمه ایران به این هنرمند پیشکسوت، اهدا شد

مراسم تودیع جمالی نژاد مدیر کل سابق و معارفه موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، سرهنگ صادقی جانشین راهور، زارعی معاون اداری ‌مالی و پشتیبانی دادگستری، سیاح معاون اداره کل اقتصاد و دارایی، شتابی رئیس حراست دارایی ،مدیریت ،معاونین و روسای شعب بیمه ایران استان فارس ،رئیس و معاون صندوق تامین خسارت جانی وجمعی از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان در ساختمان مرکزی بیمه ایران شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه بیمه ایران بیمه ایران استان فارس جدید بیمه ایران سرپرست جدید مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری