Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع شش عملیات پلیسی طی دو روز گذشته در استان خبر داد و گفت : طی این بازه زمانی، سه خودرو توقیف و 15 نفر نیز دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار عبدالله حسنی گفت: این عملیات، کشف سرقت و محموله سویا دامی فاقد مجوز در شهرستان سرخه، کشف هزاران شاخه چلم و توقیف کامیون با انبوهی از کالا‌های قاچاق در شاهرود، کشف مواد مخدر طی یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی و دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در دامغان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طی این بازه دو روزه، سه خودرو شامل یک کامیون حمل سویا دامی غیر مجاز در سرخه و دو نیسان حاوی گیاه چلم در شاهرود توقیف شده است، ادامه داد: در مورد اول کامیون 26 هزار کیلوگرم سویا دامی، فاقد مجوز حمل و بهداشت از اداره دامپزشکی سرخه کشف و در مورد بعدی نیسان‌ها به ترتیب حامل 700 و 750 کیلوگرم گیاه حفاظت شده چلم بوده که از گلستان به سمت پایتخت بارگیری شده بودند.
 فرمانده انتظامی استان سمنان، با بیان اینکه دو سارق و کشف 17 فقره انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان سرخه دستگیر و شناسایی شدند، گفت: این خودرو نیسان قصد جابجایی و فروش اموال مسروقه را از دامغان به مقصد تهران را داشت که در بازرسی از آن سیم مسی و آلومینیومی با اندازه‌های مختلف مربوط به انتقال برق، 10 عدد باطری موتورسیکلت، یک عدد باتری خودرو و دو عدد دینام کولر کشف شد.
 حسنی از اجرای عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی و کشف یک هزار و 226 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: شش عضو یک باند قصد تحویل محموله در کویر پهناور استان سمنان به دیگر گروه‌ها را داشت که با اعزام چند تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه از شاهرود و دامغان به محل تحویل همه آن‌ها زمین گیر و دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف 27 فقره سرقت در دامغان خبر داد و اضافه کرد: یک دستگاه کامیون با صد‌ها قلم انواع کالای قاچاق و ممنوعه شامل مکمل‌های بدنسازی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم آرایشی، نوشیدنی‌های غیر مجاز به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون نیز توسط مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود شناسایی و توقیف شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان