Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری فارس، «اسامه حمدان» از اعضای ارشد جنبش فلسطینی حماس به سخنرانی دیشب (چهارشنبه شب) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله واکنش نشان داد.

وی به شبکه «المیادین» گفت: آنچه سید حسن نصرالله اعلام کرد مبتنی بر پایه‌های محکم دستاوردهاست و تثبیت معادلات جدید به دست مقاومت را منعکس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدان ادامه داد، مقاومت قادر به تحقق دستاوردهای جدید و تحمیل واقعیتی است که خواهان آن است حتی اگر قیمت آن برای برخی بالا باشد.

وی تصریح کرد: از جمله معادلات مقاومت این است که اشغالگر نمی‌تواند (امنیت) کسی را تضمین کند زیرا اصلا نمی‌تواند امنیت خود را تضمین کند (چه برسد به طرف دیگری).

سخنرانی دیشب نصرالله شامل چند محور از جمله شکست طرح خاورمیانه جدید، سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و عربستان سعودی، جنگ روسیه و اوکراین و ترسیم مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی بود.

سید حسن نصرالله در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «از جمله درس‌ها و عبرت‌هایی که باید از جنگ سی‌وسه‌روزه بگیریم این است که مردم جنوب پذیرای مقاومت هستند و تشکیلات مقاومت و امکانات آن‌، بیش از هر زمان دیگری است. روحیه مقاومت وجود دارد و مردم و جغرافیای منطقه با این مقاومت همراه هستند و خداوند نیز در آغاز و انجام کار با این مقاومت است. مقاومت تنها قدرتی است که لبنان برای گرفتن حق نفتی و گازی خود آن را در اختیار دارد.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901549

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات