Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در ترکیه با اشاره به نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در تهران نوشت: این نشست در بحبوحه تحولات سرنوشت ساز منطقه‌ای و بین‌المللی مهم است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، روز 28 تیرماه نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در چارچوب روند آستانه درباره سوریه در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فرازمند سفیر کشورمان در ترکیه در صفحه مجازی خود در این خصوص نوشت: در بحبوبه تحولات سرنوشت ساز منطقه‌ای و بین‌المللی، تهران در یک روز میزبان دو اجلاس مهم خواهد بود؛ هفتمین اجلاس کمیته عالی روابط ایران و ترکیه و نیز هفتمین اجلاس سران ابتکار آستانه.

وی با بیان اینکه هر دو اجلاس پس از یک وقفه چند ساله برگزار می‌شود، یادآور شد: تنوع و حجم ترافیک دیپلماتیک تهران قابل توجه است.

نشست سران ایران، روسیه و ترکیه درباره آستانه در حالی قرار است در ایران برگزار شود که این روزها موضوع حمله احتمالی ترکیه به شمال سوریه جدی شده و اخبار مختلفی مبنی بر ارسال تجهیزات لجستیکی ترکیه به شمال سوریه منتشر می شود.

برخی رسانه های ترکیه نیز ساعت صفر عملیات را بعد از عید قربان اعلام کرده بودند.

همچنین نشست دو جانبه سران ایران و ترکیه و برگزاری اجلاس کمیته عالی روابط دو کشور بعد از چند سال می تواند به رشد و توسعه روابط در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی در فضای فعلی منطقه ای کمک زیادی کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه سران ایران نشست سران منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال