Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن فلاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده استاندار مازندران از یکی از شعبه های تامین اجتماعی در ساری افزود : انباشت بدهی بسیاری از دستگاه های اجرایی و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی بسیار نگران کننده شده است و از مسئولان ارشد استان می خواهیم برای وصول این بدهی ها به تامین اجتماعی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تامین اجتماعی به طور متوسط ماهانه ۹۵۸ میلیارد تومان مستمری بازنشستگان را پرداخت می کند، گفت: این میزان پرداختی در سال گذشته حدود ۷۵۴ میلیارد تومان بود.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان این که ماهانه به طور متوسط ۵۴ میلیارد تومان به عنوان مستمری بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی در مازندران پرداخت می‌شود ، ادامه داد: تامین اجتماعی نسبت به ادامه پرداختی های از این دست خود را مقید می داند.
فلاح تصریح کرد: در سال گذشته میزان درآمد تامین اجتماعی مازندران حدود هفت هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در مقابل رقم پرداختی ۱۰ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومانی بود که نشان می دهد دخل و خرج این اداره کل با یکدیگر نمی خواند و کسری بودجه در تامین اجتماعی استان محسوس است.
وی اضافه کرد : پوشش بیمه تامین اجتماعی یک میلیون و ۹۵۹ هزار نفر از شهروندان مازندرانی بسیار برجسته و قابل تامل است که با برنامه ریزی اصولی برای تحت پوشش قرار دادن بیمه ای دیگر اقشار جامعه تلاش خواهیم کرد.
فلاح با بیان این که در استان حدود ۳۴۱ هزار نفر مستمری دریافت می کنند، تصریح کرد : مازندران از این حیث و براساس میزان تعداد افراد تحت پوشش در رتبه هشتم کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به اتفاق هیئت همراه ضمن بازدید از اداره کل تامین اجتماعی استان از نزدیک شاهد روند اجرای خدمات ارائه شده به مردم شهرستان ساری قرار گرفت و با مراجعان در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه ارائه خدمات گفت و گو کرد.
حسینی پور، ضمن ملاقات با کارکنان تامین اجتماعی از میز خدمت و بخشهای مختلف اداری نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی سید محمود حسینی پور نوری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مازندران سازمان تامین اجتماعی مازندران تامین اجتماعی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل