Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه: بیش از 270 نفر عوامل رسانه‌ای سفر رئیس جمهور به کرمانشاه را پوشش خبری می‌دهند مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم در استان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 270 نفر از اهالی رسانه‌های استان این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری كرمانشاه؛ «عبدالله الماسی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود 70 نفر را خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و نشریات استان و مابقی هم عوامل بخش های مختلف خبر، تولید و پشتیبانی صدا و سیما هستند. وی با بیان اینکه بخشی از سفر توسط صدا و سیما به صورت زنده از شبکه های مختلف پخش می شود، گفت: تدابیر لازم برای پوشش خبری این سفر اندیشیده شده است. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در ادامه از همکاران رسانه ای خواست برای اطلاع رسانی مناسب و بهره گیری بیشتر از این سفر ویژه و مهم برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند. الماسی با قدردانی از همکاری و تعامل تمام خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و اهالی رسانه استان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی، افزود: اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت باتوجه به فشردگی و یک روزه بودن این سفر بسیار مهم است و از این رو استانداری کرمانشاه بسترهای لازم برای اطلاع رسانی خوب و مناسب اهالی رسانه را فراهم کرده است. وی در ادامه به برنامه های سفر نیز اشاره کرد و گفت: دیدار عمومی با مردم استان در ورزشگاه 6 هزار نفری امام خمینی (ره)، حضور در نشست شورای اداری، حضور در شورای اشتغال و گفت و گو و دیدار با مردم سرپل‌ذهاب از جمله برنامه‌های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است. وی به حضور وزرا و معاونین رییس جمهور در شهرستان های استان نیز اشاره کرد و افزود: «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد و «عیسی زارع‌پور» و سید «احسان خاندوزی» وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان های سرپل‌ذهاب و سنقر می روند. به گفته وی «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد. وی اظهار کرد: سید «جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد و سید «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می کند. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه افزود: «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می رود و سید «امیرحسین قاضی‌زاده» هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد. الماسی افزود: «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد و «احمد وحیدی» وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد. وی اظهار کرد: همچنین در این سفر «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید «رضا تقوی» عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز فردا به کرمانشاه سفر می کنند و مسایل و مشکلات حوزه تخصصی خود را در استان پیگیری می کنند. استان کرمانشاه با بیش از 24 هزار کیلومتر مربع مساحت و 2 میلیون نفر جمعیت دارای 34 شهرستان و 2 هزار و 595 روستا است. مردم استان کرمانشاه که متشکل از برادران اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق هستند در هشت سال دفاع مقدس بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استانداری رییس جمهوری اطلاع رسانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان