Web Analytics Made Easy - Statcounter

" کرم رضا پیردایه " رییس بهزیستی بروجرد  اظهار داشت: امسال در حوزه‌های توانبخشی، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته ۱۲۶ نفر به منظور دریافت وام‌های خوداشتغالی به بانک معرفی شده اند که به هر مددجو بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

اوبیان کرد: توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش یکی از اهداف مورد نظر در سازمان بهزیستی است که در همین راستا تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بهزیستی بروجرد یاداور شد: یکی از اقدامات بهزیستی به منظور اشتغال معلولان، پرداخت سهم بیمه کارفرمایی است به این صورت که اگر یک کارفرما فردی از جامعه هدف بهزیستی یعنی از مددجویان این نهاد حمایتی را مشغول به کار کند، سهم بیمه آن شخص را بهزیستی پرداخت می‌کند.

پیردابه اضافه کرد: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد بیش از پنج هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند و مابقی از خدمات توانبخشی بهره‌مند هستند.

او یادآور شد: همه معلولان تحت پوشش با توجه به نوع نیازمندی که دارند از لوازم کمک توانبخشی از جمله ویلچر، سمعک، تشک مواج، واکر، سوند، پوشینه، عصا، باطری سمعک و دیگر لوازم مورد نیاز معلولان بهره‌مند هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی