Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون پذیرش در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی فردا جمعه ۲۴ تیرماه با حضور ۱۲۰ هزار داوطلب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشورگفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی فردا جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمیان افزود: تعداد ۱۲۰ هزار و ۱۰۷ نفر در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ثبت نام کردند که از این تعداد، ۶۳ هزار و ۲۲۵ نفر زن و ۵۶ هزار و ۸۸۲ نفر مرد هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۷۹ هزار و ۵۴۲ نفر برای آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور و تعداد ۴۰ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کردند.

کریمیان خاطرنشان کرد: داوطلبان تا امشب ۲۳ تیرماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون سازمان سنجش وزارت علوم فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد