Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:23:43 GMT

روابط‌عمومی‌ها مرکز پمپاژ امید باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۴۳۳

روابط‌عمومی‌ها مرکز پمپاژ امید باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاد تبیین نیازمند رزمنده است، گفت: اصحاب رسانه و روابط‌عمومی خط مقدم این جهاد هستند، روابط‌عمومی‌ها باید یک مرکز پمپاژ امید باشند، باید برای هر کاری یک پیوست فرهنگی تعیین شود، برای هر روز باید برنامه‌ریزی شود.

غلامعلی حیدری ۲۳ تیرماه در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امیدی در بین مردم ایجاد شد، اظهار کرد: باید با اقدامات موثر این امید، عمق‌بخشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی افکار عمومی حائز اهمیت است، افکار مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل در خصوص اهمیت انقلاب اسلامی اقناع شدند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مسئله همواره مورد تاکید است.

وی با تاکید بر اینکه شکاف بین مردم و مسئولان، ناامیدسازی و ایجاد یاس راهبرد اصلی دشمن است، یادآور شد: این راهبرد با جنگ نرم دنبال می‌شود، اطلاع‌رسانی صحیح در امیدآفرینی بسیار موثر است، امروز جهادتبیین باید مورد توجه قرار بگیرد، پرچم‌داران جهاد تبیین روابط‌عمومی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

حیدری با بیان اینکه جهاد تبیین نیازمند رزمنده است، گفت: اصحاب رسانه و روابط‌عمومی خط مقدم این جهاد هستند، روابط‌عمومی‌ها باید یک مرکز پمپاژ امید باشند، باید برای هر کاری یک پیوست فرهنگی تعیین شود، برای هر روز باید برنامه‌ریزی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای امیدآفرینی باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی استفاده شود، برای این مسئله برنامه کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان مدت تهیه شود.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری باید بر عملکرد مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند، توضیح کرد: مدیران باید در برابر عملکرد ضعیف روابط‌عمومی خود پاسخگو باشند، روابط‌عمومی‌ها باید هر هفته روی یک موضوع متمرکز شده و اطلاع‌رسانی کنند تا موضوع به جامعه منتقل شود، کار جزیره‌ای سودمند نیست.

حیدری یادآور شد: باید شیرینی مدیریت جهادی را مردم بچشند، روابط‌عمومی‌ها در این حوزه می‌توانند موثر باشند، سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری در استان مصوبات خوبی داشت، این مصوبات و اقدامات باید اطلاع‌رسانی شود، بخشی از اعتبارات سفر ابلاغ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان در آستانه هفته دولت قرار داریم، گفت: امروز اولویت جذب اعتبارات ۱۴۰۰ است، همچنین باید برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: به‌جای اردوکشی خیابانی و شعار، بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان فعال شده است، تعدادی از پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شود، روابط‌عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح اطلاع‌رسانی کنند.

حیدری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی در استان اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدیران روابط‌عمومی نسبت به پخش اذان زنده اهتمام بورزند، همچنین بهسازی فضای نمازخانه‌ها در  دستور کار قرار بگیرد، معنویت باید در ادارات موج بزند.

در ادامه مهران مرادی- سرپرست حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در این همایش، اظهار کرد: مدیران باید به جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای داشته باشند، استاندار تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت این قشر در دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارند.

وی با تاکید بر اینکه نقش روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها بی‌بدیل است، عنوان کرد: دستگاهی پویا است که روابط‌عمومی آن دستگاه پویا و با تحرک باشد، اگر دستگاهی دارای یک مدیر روابط‌عمومی قوی نباشد، عملکرد آن مجموعه به‌درستی بیان نخواهد شد.

مرادی با بیان اینکه روابط‌عمومی یکی از مشاغل پر استرس است، خاطرنشان کرد: مدیران باید قدردان زحمات این قشر باشند.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مدیران روابط‌عمومی باید از شیوه‌های مخاطب‌پسند در عرصه اطلاع‌رسانی استفاده کنند، مدیر روابط‌عمومی اگر با تکنولوژی روز آشنا نباشد، نمی‌تواند رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهد.

وی ادامه داد: گزارشات خبری باید به شیوه هنرمندانه در اختیار مخاطب قرار بگیرد، استفاده از ابزار هنر باعث افزایش جذابیت در این حوزه خواهد شد.

مرادی با تاکید بر اینکه انعکاس عملکرد مسئولان به منزله انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به‌دنبال یاس و ناامیدی است، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با انعکاس واقعیت‌ها در جامعه امیدآفرینی کنند، اما روابط‌عمومی‌ها نباید از کاه، کوه بسازند.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها باید تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها داشته و پناهگاه این قشر باشند، این موضوع در چند مرتبه مورد تاکید قرار گرفته است.

در ادامه ارسلان خالدی‌فر- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها چشم بینا و گوش شنوای هر دستگاه و سازمان هستند، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش مشورتی و کلیدی در ارائه خدمات به مردم دارند.

وی افزود: امروز در عصر ارتباطات قرار داریم، به‌طور یقین افکار عمومی برای حاکمیت یک مسئله بسیار مهم تلقی می‌شود، بنابراین روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با هنر فن بیان و ارتباط خود با مردم ارتباط برقرار کنند و واقعیت‌ها را به مجموعه خود منعکس کنند تا بتوان برای حل مشکلات تصمیم‌گیری کرد.

خالدی‌فر با بیان اینکه یک دستگاه آنژیوگرافی با کیفیت بسیار بالا وارد چهارمحال و بختیاری شده است، گفت: یک دستگاه دیگر آنژیوگرافی به‌زودی وارد استان می‌شود، این دستگاه ۲۰ برابر کیفیت عکس‌برداری را افزایش می‌دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: همچنین چهار دستگاه MRI  تا پایان سال وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری‌های متعددی برای مطالبات کادر بهداشت و درمان از مقامات ملی داشتند که این مسئله جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری روابط عمومي اطلاع رساني استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری روابط عمومی ها دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها انقلاب اسلامی روابط عمومی اطلاع رسانی دستگاه ها یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای