Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:15:37 GMT

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۴۵۳

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

ایکوپرس- براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه شاخص ارزیابی نمایندگی‌های مجاز خدمات فروش، ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آیین‌نامه و سنجش رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش انجام گرفته و گروه صنعتی ایران خودرو موفق به کسب رتبه دوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.

جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگی‌ها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگی‌های رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کسب رتبه دوم ایران خودرو سال ۱۴۰۰ خدمات فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲