Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:43:33 GMT

سهمیه آرد نانوایی‌های فعال مهاباد بیشتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۴۹۶

سهمیه آرد نانوایی‌های فعال مهاباد بیشتر خواهد شد

خشایار صنعتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هدفگذاری تعیین شده انتقال بخشی از سهمیه آرد نانوایی‌های کم کار به سایر واحدهایی فعال در راستای تولید هرچه بیشتر نان و دسترسی راحت عموم شهروندان به این محصول در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سهمیه بندی آرد طبق آمار سال ۱۳۹۵ بوده و سال گذشته امکان سرشماری به علت شرایط کرونایی وجود نداشت، مشکلاتی از لحاظ تامین آرد کافی به برخی از نانوایی‌های سطح شهرستان وجود دارد که سعی داریم با تخصیص آرد ترمیمی آن را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد اظهار کرد: هم اکنون با توجه به فصل کاری مصرف و تقاضای نان بین شهروندان و کارگران فصلی شاغل در مزارع کشاورزی بیشتر شده و همین امر گلایه مردم را در تامین نان در پی داشته که البته این روند و تشکیل صف موقتی است.

صنعتی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم در نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، مهاباد دارای ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعال است، که  از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

روزانه گزارش های مختلفی از صف‌های طولانی و سختی تامین نان از طرف شهروندان مهابادی دریافت می‌شود.

این شهرستان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

برچسب‌ها آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نانوایی واحد نان لواش ماشینی واحد نان لواش سنتی سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند