Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، عارف غلامی در صفحه شخصی خود نوشت: همانطور که پیش از این اعلام کردم و بازهم تاکید می کنم اولویت من برای بازی در ایران فقط باشگاه استقلال تهران است و روی قولی که به هواداران داده‌ام، پایبندم.

وی در ادامه نوشته است،  جمعه گذشته به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ مثبت داده است و روز دوشنبه نیز برای نهایی کردن قرارداد نماینده من به باشگاه دعوت شد تا در روز سه‌شنبه صبح برای عقد قرارداد به باشگاه بروم و همان روز در تمرینات تیم حاضر شوم اما ظاهرا تصمیم مدیران باشگاه و حرف آنها عوض شده چراکه با وجود پاسخ مثبت همچنان تماسی با من گرفته نشده و شاید اولویت باشگاه ادامه همکاری با من نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع استقلال در مورد اخبار منتشر شده نیز تاکید کرد هیچ تماسی با من برای حضور در هتل محل اقامت مدیران تیم گرفته نشده و مطالب درج شده از واقعیت به دور است. 

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عارف غلامی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان