Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:52:16 GMT

هوای اصفهان خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۵۷۱

هوای اصفهان خنک می‌شود

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم روند کاهشی دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار داشت: دما تا فردا جمعه بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد خنک‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای شهر اصفهان امروز در مقایسه با دو روز گذشته ۵ درجه سانتیگراد کاهش داشته، افزود: از این رو بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: گرم‌ترین نقاط استان آران و بیدگل و کاشان با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد است و بوئین و میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود.‌

آقایی به استمرار پایداری جو در سه روز پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: نیمه شرق استان در ساعات بعد از ظهر به سبب وزش باد غبار آلود خواهد بود.

کد خبر 5538324

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا هواشناسی اصفهان کاهش دما بوشهر عید سعید قربان کرمانشاه ویروس کرونا حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل نماز عید قربان دعای عرفه خراسان رضوی شیراز عید غدیر خم مشهد درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ادامه بارندگی ها در استان