Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@19:07:51 GMT

رسانه ها صدای بازنشستگان باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۵۷۶

رسانه ها صدای بازنشستگان باشند

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت روز تامین اجتماعی (25 تیرماه ) در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تاسیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت : در بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هزینه چیزهای مورد نیاز این قشر از جمله ویزیت پزشک ، عصا ، عینک ، دندان ، سمعک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تعریف نشده است .

 به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، ارسلان حیدری با بیان اینکه ظاهراً مسئولان به مشکلات بازنشستگان بی تفاوت شده اند ، افزود : صدای ما تنها از طریق رسانه ها به گوش مسئولان می رسد.

حیدری با درخواست اینکه اگر امکان دارد ما از امکانات تامین اجتماعی استفاده کنیم و از بیمه تکمیلی استفاده نکنیم ، پیشنهاد داد : شرکت بیمه گذار بیمه تکمیلی طرف قراردادمان را استانی انتخاب کنیم و تحمیلی نباشد .

وی ، با اشاره به اینکه 8 کانون در استان فعالیت می کنند که تنها کانون بازنشستگان و مستمری بگیران بندرعباس دارای دفتر است ، درخواست کرد :  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی هرمزگان در سازمان تامین اجتماعی استان حتی به شکل پارتیشن بندی نیز شده است مکانی را در اختیار کانون قرار دهد تا بازنشستگان با سهولت بیشتری  کارهایشان انجام شود .

این مسئول ، اذعان داشت : هیچ خواسته سیاسی نداریم و تنها خواسته ما صنفی است و آن اجرای مصوبه شورای عالی کار است .

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری را در دستور کار داریم ، پیشنهاد داد : در کنار بیمه تکمیلی یک ردیف برای بیمه اکمل بازنشسته باز شود که با بیمه تکمیلی دیگری (شرکت بیمه گذار دیگری که خدمات بیشتری برای بازنشستگان و مستمری بگیران دارد قرارداد بسته شود و ما حق بیمه اکمل  پرداخت کنیم .

حیدری ، با اشاره به اینکه دستگاه دیجیتال رادیولوژی بیمارستان میناب بدلیل عدم استفاده و نداشتن تکنیسین خراب شده است ، اضافه کرد : در بیمارستان میناب یک پزشک تمام کارهای پزشکان متخصصی چون دندانپزشک ،قلب ،  زنان و زایمان و ... را انجام می دهد و تنها ساعت اداری خدمات رسانی می کند.

وی یادآور شد : بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان سهامداران شرکت های قدرتمند و ثروتمندی هستند،  نمی دانیم چرا سازمان تامین اجتماعی اینگونه با ما برخورد می کند .

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان ،با بیان اینکه جمعیت بازنشستگان هرمزگان 42000 تَن است که از این تعداد 31000 تَن عضو کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند ،  مطرح کرد : این کانون 18،946 عضو در بندرعباس ، 2582 عضو در میناب، 2850 عضو در رودان ، 350 عضو در حاجی آباد ، 500 عضو درپارسیان ، 1400 عضو در بندرلنگه و بستک ، 337 عضو در خمیر ، 1150 عضو در جاسک دارد .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازنشستگان رسانه ها مستمری بگیران بیمه تکمیلی برنا هرمزگان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

وزراء و اعضای کابینه پس از پایان جلسه هیأت دولت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) به جمع خبرنگاران آمده و خبرهای جدیدی را در اختیار آن‌ها قرار دادند، در همین ارتباط «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به تصویب افزایش حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

دریافت 129 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی / تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی 

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟