Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، اسماعیل کهرم شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کاشان با بیان اینکه در کنار آثار دو هزار ساله بیستون کارخانه سیمان در سال‌های گذشته ایجاد کردیم، اظهار داشت: در تالاب انزلی دو هزار و 400 فروند قایق انداختیم تا کرایه دهیم و پول بگیریم و این قایق‌ها نیز روی برگ نیلوفرهای آبی می‌رفتند و آنان را نابود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدامات تیشه به ریشه آثار طبیعی و تاریخی این مملکت است، افزود: ایجاد صنایع آب‌بر در منطقه خشک کاشان یکی از آفات و تهدیدات برای این منطقه محسوب می‌شود و با حضور در منطقه آثار سوء خود را به دنبال دارد.

مشاور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با بیان اینکه اگر آب دو متر از لا به لای خاک عبور کند، پاک می‌شود، ابراز داشت: ما باید تابع طبیعت باشیم و در غیر این صورت به جز ضرر چیزی عاید ما نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه موجب وضعیت فعلی زاینده‌رود شده ایجاد فازهای توسعه بود، گفت: ما نگران افزایش این فازها هستیم و هرچقدر صنایع آب‌بر توسعه پیدا کنند وضعیت کاشان و آران و بیدگل بدتر می‌شود.

کهرم با بیان اینکه منطقه کاشان در نقطه‌ گرم و نیمه‌خشک قرار دارد، تصریح کرد: تعداد شهرها و روستاهایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند بالای 360 شهر و روستا است و این واقعیت آب کشور است و از این رو باید برای مصرف آب مدیریت لازم را انجام داد.

وی با بیان اینکه اینکه صنایع آب‌بر در منطقه آران و بیدگل مدعی عدم استفاده از منابع آب زیرزمینی هستند، به نظر من نادرست است، تاکید کرد: میزان استفاده آب برای تولیدات محصولات صنایع آب‌بر مشخص است و اینکه هیچ آب زیرزمینی استفاده نمی‌شود ادعایی نادرست است.

 

 

منبع: الف

کلیدواژه: صنایع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور