Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال: صعود دو پله‌ای تیم جوانان دختر در آسیا آغاز راهی بزرگ است و ما به حمایت‌های خود از این بازیکنان ادامه می‌دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، فریبا محمدیان گفت: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و دختران ایران هم در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازخوردهای کارشناسان حاضر در این بازی‌ها این بود که در این دوره تغییراتی در تیم ملی والیبال جوانان دختر رخ داده است.
نائب رئیس زنان فدراسیون والیبال یادآور شد: تغییر بنیادینی رخ داده و تاکتیک‌های بازیکنان و سبک بازی آن‌ها متفاوت شده است. باید از خانم پدیده بلوری‌زاده و تیم او که تمام وقت در این مسیر تلاش کردند، تشکر کنم. به دنبال حلقه گمشده بازیکنان در دوران قبل بودیم.
ضمن تقدیر از زحمات سرمربیان دوران‌های گذشته با بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم سبک بازی و تاکتیک‌ها با حریفان در آسیا نزدیک و منطبق نیست و در این دوره از مسابقات ملی‌پوشان این انطباق را شکل دادند.
خانم محمدیان با تاکید بر این که بازیکنان به تجربه میدانی بیشتری احتیاج دارند، تصریح کرد: بازی ملی‌پوشان با عملکرد بالا در منطقه شکل گرفت اما بازیکنان باید دانسته‌ها و مهارت‌های انفرادی را با تجارب میدانی تلفیق کنند تا مغز بازیکن در آن شرایط بحرانی قفل نکند و آنچه را که آموخته و صدایی را که از مربی خود می‌شنود به درستی اجرا کند. بازیکنان برای این موضوع نیاز به تجربه بیشتر دارند.
وی با تبریک به بازیکنان و خانواده آن‌ها برای کسب مقام ششم قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: این صعود آغاز راه بزرگی است و در این مسیر برنامه‌های درازمدت را رها نمی‌کنیم و از بازیکنان پشتیبانی می‌کنیم. اعتقاد داریم این ظرفیت در استعدادهای ایران وجود دارد و می‌توانیم به پله‌های بالاتر برسیم.
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از کسب جایگاه ششمی قهرمانی آسیا عصر چهارشنبه، 22 تیرماه به کشور بازگشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبالیست جوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد