Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مصطفی محامی روز پنجشنبه در دومین سالگرد شهادت شهدا مدافعان سلامت سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: شهدا فارغ از نگاه مادی با اندیشه و نگاه اخروی و سعادت، در میدان نبرد حاضر شدند و جان خود را فدا کردند.

وی بیان کرد: مدافعان سلامت تا پای جان در مسیر خدمت به کشور و سلامت مردم تلاش کردند و با نگاه مجاهدانه و ایثارگرانه در این راه خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان، با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور اعتقاد و نگاه مجاهدانه لازم است، افزود: باید پیام جان فشانی‌های شهدا را در تاریخ ثبت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا با فرهنگ ایثار و مقاومت به درستی آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور در ادامه این مراسم، گفت: دشمن نمی گذارد که مردم ایران به رشد و پیشرفت دست یابند دشمن می داند که واکسن ما با موفقیت روبه رو بوده است

سردارعلی خلیل آبادی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به بندگان خود می فرماید که همواره آمادگی کسب کنند، افزود: در موضوع واکسیناسیون همه دست به دست هم دادند تا در کنار کادر درمان کرونا را شکست دهند.

وی در ادامه بیان کرد: شهید کفاش و شهدای دیگر افراد خالص و بی ریایی بودند که در دل مردم جا داشتند و کار را برای رضای خدا انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور، تصریح کرد: شهدا با توکل بر خدا و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم جانشان را فدا کردند.

سردار خلیل آبادی با بیان اینکه تقوا تنها به قرائت نماز شب نیست افزود: مدیرو مسئول تصمیمی که اخذ می کند باید متناسب با عدل الهی گرفته شود و آنچه را که خدا بر دوش و عهده ما نهاده است را انجام دهد نه آنچه را که در مصلحت اوست.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خبرگزاری جمهوری اسلامی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به دلیل عملکرد موفق در زمینه پوشش و فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با کرونا تقدیر شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان شهدا زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهدا زاهدان سیستان و بلوچستان شهدا زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد