Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه خوزستان با اشاره به اقدام متخلفان طناب انداختن به گردن یک قلاده خرس و کشتن این حیوان در منطقه مرغای این شهرستان، از دستگیری این متخلفان خبر داد.   به گزارش ایسنا؛ احمد امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به طناب انداختن به گردن خرس و کشتن آن، اظهار کرد: با توجه به از بین رفتن یک قلاده خرس به همراه توله‌اش در منطقه روستاهای قلعه سفید و لشکرگاه منطقه مرغا شهرستان ایذه در روز دوشنبه (۲۰ تیرماه)، در هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه، صدور حکم جلب سه نفر از متخلفین و مسببین اصلی به دام انداختن خرس که منجر به تلف شدن این حیوان شده بودند، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش ایسنا، وی افزود:  ظهر روز گذشته (۲۲ تیرماه) با همراه فرماندهی پرسنل پاسگاه انتظامی محل، ورود به منزل این افراد اجرا شد و متخلفین در چنگال قانون گرفتار شدند و در حال حاضر مطابق دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند.   رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: این سه نفر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشرشده بود با حیوان‌آزاری موجب رنجش و جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده بودند و در نهایت موجب مرگ خرس شدند.   امیری افزود: طبق تحقیقات محلی انجام شده احتمال اینکه توله خرس قبل از خرس مادر کشته شده باشد وجود دارد؛ با این وجود با توجه به اینکه سرنوشت قطعی توله خرس هنوز به طور دقیق مشخص نشده است تحقیقات از متخلفین تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت توله خرس ادامه دارد.   وی گفت: از تلاش، همکاری و پگیری‌های بخشدار مرکزی ایذه، دادستان و رئیس دادگستری، فرماندهی انتظامی ایذه و فرماندهی پاسگاه انتظامی هلایجان در این راستا  تشکر می‌کنم. تماشاخانه ببینید| نخستین صحبت‌های شهره لرستانی پس از تغییر جنسیت ببینید| کشف ابعاد ناشناخته جهان با تلسکوپ جیمز وب فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

ایسنا/خوزستان در پی وقوع دو حادثه سقوط خودرو به دره، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های باغملک و دزفول در دو عملیات جداگانه مصدومان این حوادث را از محل حادثه رهاسازی کردند.

جواد شریفی رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت ۷:۴۹ روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون به دره در محوره باغملک به ایذه اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به‌ محل و ارزیابی صحنه، یک مصدوم این حادثه را رهاسازی و برای ادامه روند درمان با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: این عملیات ساعت ۰۸:۳۷ صبح به پایان رسید.

سقوط خودرو به دره در محور ایذه-دزپارت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از سقوط خودروی سواری به دره در محور ایذه - دزپارت خبر داد.

محمود عالی محمدی گفت: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته در پی تماس تلفنی و اعلام حادثه ترافیکی سقوط از طرف اورژانس مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۲ محور ایذه - دزپارت به دره بلافاصله دو نفر از اعضای پرسنل و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای انجام وظایف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دره سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نجات برای خدمت‌رسانی به محل اعزام و پایان عملیات امدادی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه گزارش داده شد.

عالی محمدی افزود: محور ایذه - دزپارت یکی از مسیرهای خطرناک در استان خوزستان است و متاسفانه آمار تصادفات روزانه در این جاده و مسیر بسیار زیاد است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با احترام به قانون حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل خصوصا در جاده‌های کوهستانی و خطرناک و مسیرهایی که آشنایی زیادی ندارند رانندگی کنند تا بتوانند این مسیر را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند