Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی دومین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های کشور با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم قرعه کشی دومین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های کشور که قرار است از سی و یکم تیر ماه استارت بخورد، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هادی بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی، فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران و رییس فدراسیون آسیا و دیگر مسئولین، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد، 11 تیم در دو گروه قرار گرفتند. 

پس از پخش کلیپی از اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاه های کشور که در سال ١۴٠٠ برگزار شد، آئین قرعه کشی دومین دوره این رقابت ها با حضور مهرداد ظفری و مصطفی یزدانی از قهرمانان پاورلیفتینگ و عبدالله فتوحی مسئول کمیته پاورلیفتینگ سازمان لیگ برگزار شد.

طبق قرعه در این رقابت ها ١١ تیم در دو گروه تقسیم شدند  که در گروه الف پنج تیم و در گروه ب شش تیم حضور دارند.

گروه الف:
نیرو زمینی ارتش، ذوب آهن اصفهان، اکسیژن کرمانشاه، دانشگاه جامع علمی کاربردی و شاهین تهران 

گروه ب:
شرکت ملی حفاری ایران، پیک سلامتی صبا، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگ ساری، اکوان چالوس و اطلس سمنان

منبع: دانا

کلیدواژه: قرعه کشی دومین دوره برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم