Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:57:07 GMT

جنگ ستارگان والیبال ساحلی ایران در یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۳۹۲

جنگ ستارگان والیبال ساحلی ایران در یزد

امیر شرافت گفت: در حال حاضر هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی ایران در مجموعه ساحلی و تازه تاسیس این باشگاه که از جمله تخصصی‌ترین و حرفه ای‌ترین مجموعه‌های ساحلی کشور است، توام با میزبانی شایسته که مورد تقدیر مدیران فدراسیون والیبال نیز قرارگرفته، در حال برگزاری است.

به گفته او مرحله‌های پلی آف ۲۴ ام، نیمه نهایی ۲۵ ام و نهایی و جشن قهرمانی ۲۶ ام تیر، ساعت ۲۱، در مجموعه ساحلی شهداب یزد، ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه میزبان ورزشکاران، مسئولین و مردم شریف و ورزش دوست استان یزد از جمله بانوان محترم استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد می‌گوید: با توجه به حضور مقتدرانه این باشگاه در دومین دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی ایران، تیم والیبال ساحلی شهداب یزد در نخستین دوره از لیگ برتر والیبال ساحلی ایران موفق شد تا جایگاه چهارمی آن دوره از مسابقات را کسب کند، اما در حال حاضر نماینده یزد در دومین دوره از این لیگ حرفه ای، صدر نشین بوده که این افتخار طی ده هفته و در رقابت با ۱۲ تیم که مسابقات آنان به صورت رفت و برگشتی برگزار شده، کسب گردیده که امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی، بار دیگر برای یزد و یزدی‌ها افتخار آفرینی کنیم.

شرافت گفت: ساز و کار این دور از مسابقات به این شکل بوده است که هشت تیم از ۱۲ تیم پس از ده هفته رقابت به مرحله بعد صعود کرده که بعد از برگزاری بازی‌های ضربدری، چهار تیم وارد مرحله نیمه‌نهایی شده و برترین‌های این مرحله نیز در رقابت نهایی و فینال به کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی خواهند پرداخت.

او می‌گوید: برگزاری این آیین باشکوه و مفرح با حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون والیبال و مسئولان استانی و شهری، مایه افتخار ورزش یزد بوده که البته توفیق برگزاری و میزبانی این آیین تاریخ ساز نیز به شهداب واگذار شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: پوشش زنده و مستقیم شبکه استانی یزد و شبکه ورزش توام با پخش اینترنتی در درگاه مجازی این باشگاه درکنار فراهم آوردن مقدمات حضور هواداران در ورزشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته ذیل برگزاری آیین قهرمانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال ساحلی لیگ برتر والیبال والیبال ساحلی ایران شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند