Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های جهاد آبرسانی استان فارس بیان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی حرکت‌های جهادی بود و متأسفانه پس از مدتی جهاد سازندگی را منحل کردند و مدت‌های زیادی بود که خلاء وجود جهاد سازندگی احساس می‌شد خوشبختانه با تشکیل بسیج سازندگی دوباره جریان حرکت‌های جهادی احیا شد هم اکنون در سال چهل و سوم انقلاب اسلامی قرار داریم و کارهای عمرانی و جهاد آبرسانی که در حال انجام است باید زودتر انجام می‌شد چون جهاد را منحل کردند این اتفاق افتاد و خوشحالیم که امروزه شاهد حرکت‌های جهادی با قدرت بالا و مهارت‌های فنی بیشتر هستیم و کار آبرسانی به روستاها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های آبرسانی با سرعت خوبی در حال انجام است؛ افزود: امیدواریم که تمامی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان فارس تا پایان سال جاری به اتمام برسد و مشکل آب ۳۷۲ روستا حل شود البته تعداد روستاهای استان فارس که با مشکل آب روبرو هستند فقط این روستاهای تحت پوشش این طرح نیستند و حتماً در آینده نیز تعداد روستاهای تحت پوشش طرح جهاد آبرسانی افزایش خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آرمان و اهداف حرکت‌های جهادی بالاست گفت: کارهای جهادی فقط معطوف به آبرسانی نیست و در تمامی حوزه‌ها که لازم است ورود می‌کنند خوشبختانه هم اکنون نیز در مباحث راه سازی، ساخت مسکن محرومین، آبخیزداری و کشاورزی نیز وارد شده اند و باید دائم این فعالیت‌ها را گسترش داد و اراده همگانی و همکاری تمام نهادها باید ایجاد شود تا رفع محرومیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن محقق گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده کل سپاه از طریق بالگرد به همراه سردار بوعلی؛ فرمانده سپاه فجر؛ بصورت میدانی از پروژه‌های تخته سنگ بیضاء «۱۷ روستایی» و شرق مرودشت «۲۸ روستایی» بازدید کردند جهاد آبرسانی به ۳۷۲ روستا در قالب ۴۵ پروژه در حال انجام است.

گفتنی است پروژه‌های آبرسانی ۲۸ روستایی منطقه شرق مرودشت توسط گروه جهادی شهید مالکوم ایکس در حال انجام است.

کد خبر 5538399

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروههای جهادی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید سعید قربان حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل نماز عید قربان خراسان رضوی شیراز دعای عرفه عفاف و حجاب عید غدیر خم حال انجام حرکت های جهادی جهاد آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت:در قالب طرح جهاد آبرسانی، تاکنون 250 کیلومتر خط انتقال آب، 111 کیلومتر شبکه توزیع آب، 20 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

وی افزود: با احداث 34 باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، 4950 مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار 528 میلیارد تومان و برای 169 روستا از ابتدای سال 1401 آغاز شده و در حال حاضر 48.6 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح 67 هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از 80 درصد به 86 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای 120 روستای دیگر استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار