Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قربانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جهان در اسلحه‌ سابر، اپه و فلوره از فردا به میزبانی مصر آغاز خواهد شد و همه مدعیان جهانی برای حضور در این رویداد به این کشور سفر کرده‌اند.

وی در مورد تیم ایران و نفرات حاضر در این رویداد تصریح کرد: ۱۵۲ ورزشکار و ۳۳ تیم در این مسابقات شرکت دارند که این نشان از اهمیت و اعتبار مسابقات دارد، امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم شایستگی‌های خودمان را ثابت کرده و عملکرد خوبی را از سابر ایران به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی سابر ایران تاکید کرد: با توجه به رنکینگ و جدول مسابقات اگر اتفاق خاصی روی ندهد تیم سابر ایران در جمع ۱۶ تیم برتر باید به مصاف رومانی برود، شرایط نفرات تیم خوب است و روز گذشته و امروز تمرینات خودمان را در مصر دنبال کردیم تا نفرات با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود بروند. 

گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم شمشیربازی ایران در اسلحه‌های سابر زنان و مردان، اپه زنان و مردان و فلوره زنان ۱۴ نماینده خواهد داشت که باید به مصاف رقبای خود بروند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، شروع این رقابت‌ها برای کاروان اعزامی کشورمان با حضور سابریست‌های ایرانی در بخش انفرادی همراه خواهد بود.  

برنامه رقابت‌های نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان به این شرح  اعلام شده است:

سابر مردان/  انفرادی: جمعه ۲۴ تیر و دوشنبه ۲۷ تیر  

سابر مردان/  تیمی: چهارشنبه ۲۹ تیر و پنج‌شنبه ۳۰ تیر 

سابر زنان / انفرادی: یکشنبه ۲۶ تیر و چهارشنبه ۲۹ تیر 

سابر زنان / تیمی:  جمعه ۳۱ تیر و  شنبه اول مرداد

اپه زنان/ انفرادی: جمعه ۲۴ تیر و  دوشنبه ۲۷ تیر  

اپه مردان / انفرادی: شنبه ۲۵ تیر و سه‌شنبه ۲۸ تیر

اپه مردان / تیمی: پنجشنبه ۳۰ تیر و جمعه ۳۱ تیر

فلوره زنان/ انفرادی: شنبه ۲۵ تیر و سه‌شنبه ۲۸ تیر

در سابر مردان، علی پاکدامن، محمد فتوحی، محمد رهبری و نیما زاهدی و در اسلحه اپه محمد رضایی، محمد رحیمی و محمد رضایی طادی نمایندگان ایران خواهند بود، همچنین در سابر زنان، پریماه برزگر، فائزه رافعی، نجمه سازنچیان و در فلوره زنان نیز زهرا کارگر و هانیه خوش‌خواهی و در اسلحه اپه نیز اعظم بختی و مهسا پوررحمتی تیم اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها شمشیر بازی اسلحه سابر فدراسیون جهانی شمشیربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمشیر بازی اسلحه سابر فدراسیون جهانی شمشیربازی شمشیر بازی اسلحه سابر فدراسیون جهانی شمشیربازی سابر زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران در سالن فدراسیون در حال پیگیری است و بازیکنان برای حضور در لیست نهایی به دنبال جلب نظر سرمربی تیم ملی هستند.

صابر کاظمی قطر پاسوری که این فصل در الکویت کویت توپ می زد قرار است فردا به اردوی تیم ملی ملحق شود و در تمرینات شرکت کند. اما به دلیل نا آماده بودن احتمالا نتواند با تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال شرکت کند. کاظمی فردا با موریسیو موتا پائز در این باره صحبت خواهد کرد تا تکلیف حضور یا عدم حضورش مشخص شود. این در حالیست که تا الان قرار نبود کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شود.

تیم ملی که قبل از اعلام انصراف ها و مصدومیت ها در پست قطر پاسور غنی بود حالا با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و احتمالا صابر کاظمی در این پست به مشکل خورده است و امین اسماعیل نژاد تنها قطر پاسور با تجربه حاضر در اردو خواهد بود.

والیبال ملی ایران در آستانه انتخابی المپیک یکی از عجیب‌ترین سالهای خود را پشت سر می گذراند و شاید حدود ده سال پیش که تیم ملی در چنین روزهایی در لیگ جهانی غوغا می کرد، کسی فکرش را نمی کرد که امروز به چنین سرنوشتی دچار شود.

دیگر خبرها

  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات