Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:41:44 GMT

راسل: معتقدم که همیلتون قدیمی برگشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۵۱۳

راسل: معتقدم که همیلتون قدیمی برگشته است

راننده مرسدس معتقد است که هم‌تیمی انگلیسی‌اش پس از شروع ضعیف فصل به دوران خوب قدیمی بازگشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان و قهرمان هفت دوره فرمول یک در فصل جاری این رقابت‌ها عملکرد دور از انتظاری داشت و به نظر می‌رسد از روزهای اوجش فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده باتجربه حتی نتایج ضعیف‌تری نسبت به جورج راسل دیگر راننده جدید و جوان مرسدس آلمان کسب کرده است.

جورج راسل هم‌تیمی جوان لوئیس همیلتون در این باره گفت: می‌دانستم در ابتدای فصل با چه چیزی مواجه خواهم شد. من دیدم که لوئیس همیلتون چقدر عالی است. در هر ورزشی مهم است که ریتم خود را پیدا کنید. من فصل را خوب شروع کردم و هفت، هشت مسابقه اول را خوب بودم. دو گرندپری پیش از اتریش برای من سخت‌تر بودند، با این وجود دیدید که لوئیس همیلتون چقدر سریع بود. معتقدم همیلتون قدیمی برگشته است.

راننده تیم مرسدس آلمان افزود: در حال حاضر ما نمی‌توانیم آرامش داشت باشیم. گرندپری انگلیس مسیر منحصر به فردی دارد و در چنین مراحلی پتانسیل خوبی خواهیم داشت. گرندپری اتریش به دلیل اتفاق‌های دور چهارم خوشایند نبود. من زمان زیادی شاید یک ثانیه در هر دور از دست دادم.

در رده‌بندی انفرادی فرمول یک ماکس فرستاپن از ردبول هلند با 208 امتیاز پیشتاز است. شارل لکلرک راننده تیم فراری ایتالیا با 171 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد. سرخیو پرز دیگر راننده ردبول نیز با اندوخته 151 امتیازی سوم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیس همیلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو