Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن‌ها و کانون‌های علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در واکنش به انتشار تقطیع‌شده اظهارات محمدجواد ظریف در یکی از خبرگزاری‌ها بیانیه ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر و پس از این دیدارها شاهد برخی بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای و هجمه‌هایی علیه آقای دکتر ظریف بوده‌ایم.

تقطیع و برداشت گزینشی از نشستی علمی چندساعته که به صورت خصوصی و صمیمانه با جمعی از دانشجویان و اساتید رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل برگزار شده صورت گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست‌ها بدون هیچ جنبه سیاسی، صرفا رویکردی علمی و آکادمیک نسبت به تحولات اخیر جهان و حوزه بین‌الملل برگزار می‌شود.

برخوردهای این چنینی با ساحت علمی و دانشگاهی کشور، نهایتا منجر به از بین رفتن راه تعامل و گفتگو و البته بسته شدن باب برگزاری چنین نشست‌های هم‌اندیشی و همفکری می‌شود. آسیب و لطمه فقدان این جلسات و گفتمان‌های علمی نهایتا متوجه جامعه و سیستم سیاستگذاری و تصمیم‌گیری کشور خواهد شد.

خدمات و فعالیت‌های جناب دکتر ظریف نیز در عرصه ملی و فراملی قابل چشم‌پوشی نبوده و همواره مورد تایید و تقدیر شخصیت‌های ملی و بین المللی از جمله رهبر معظم انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید :

اعتراض تند ظریف به انتشار «متنِ دزدانه‌ دست‌کاری‌ شده» سخنانش / با ببر کاغذیِ خودساخته ،جنگ می کنید ظریف: خدا می‌بیند و همین کافی است

۲۱۲۲۰

کد خبر 1651167

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف اصلاح طلبان حسن روحانی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید

در پی دستگیری صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن نامه عباس نیک نژاد، رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا به شرح زیر است:

پروفسور می‌نوشه شفیق عزیز

رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تأسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمداً به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید. دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی‌رحم انداخت.

لطفاً به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصاً به آن‌ها گل تقدیم کنید. لطفاً، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده‌اید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!