Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حمید هداوند جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته و متواری شده بود.

سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به ۱۳ نفر فروخته و با دریافت پول ثمن مورد معامله از محل متواری و از تحویل مورد معامله خودداری کرده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کرده و با کسب مجوز های لازم قضائی راهی محل مورد نظر شده و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر معترف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از 100 میلیاردریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار هداوند فروش مسکن مهر کلاهبرداری پلیس آگاهی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد