Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:33:30 GMT

مشرق را در اینستاگرام دنبال کنید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۶۳۷

مشرق را در اینستاگرام دنبال کنید

صفحه جدید پایگاه خبری تحلیلی مشرق در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی شد.

سرویس شبکه‌های اجتماعی مشرق - پس از محدودیت‌های چندباره ایجاد شده از سوی اینستاگرام و حذف برخی پست‌ها، صفحه قبلی پایگاه خبری مشرق فعلا از دسترس خارج شده است.

مخاطبان محترم می‌توانند صفحه جدید مشرق در اینستاگرام را به آدرس https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

instagram.com/mashregh_ir/
دنبال کنند.

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اینستاگرام پایگاه خبری تحلیلی مشرق اینستاگرام مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 

 هیات منصفه دادگاه مطبوعات، پایگاه خبری رویداد ۲۴ و مجله ناداستان  را مجرم شناخت.

 سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری رویداد ۲۴ و مجله ادبی ناداستان با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.  

به گزارش ایرنا، اکبر نصراللهی روز سه‌شنبه افزود: اتهام محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴ در شکایت مهدی قدمی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت «نشر مطالب خلاف واقع» در مطلبی با عنوان حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت! در نوزدهم تیر ۱۴۰۲ بود که در آن گفته شده است «مهدی قدمی» مدیرعامل شرکت واسپاری ملت، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت، «نجومی‌بگیر» است.

وی ادامه داد: هیات منصفه بعد از شنیدن دفاعیات متهم محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴ را با اکثریت آراء مجرم دانستند و مستحق تخفیف ندانستند. 

نصراللهی اظهار داشت: پرونده دیگری که مورد بررسی گرفت مربوط به آرش صادق‌بیگی مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی سردبیر مجله یادشده به اتهام اشاعه منکرات و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی بود که هیات منصفه در این پرونده هم با اکثریت آراء متهمان را مجرم شناختند اما مستحق تخفیف دانستند.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴، آرش صادق‌بیگی مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی سردبیر مجله یادشده که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند