Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین نقل از سایت هال نیوز، الله‌یار صیادمنش، مهاجم ایرانی سابق تیم فوتبال فنرباغچه که به صورت دائمی به هال سیتی پیوسته است عنوان کرد جدایی از تیم ترکیه ای تصمیم سختی برای او نبود.

این بازیکن در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد و از آنجا نیز به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. او در ادامه راهی زوریا در اوکراین شد و درخشید و توانست به صورت قرضی راهی هال سیتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش در مدت کوتاه حضور در انگلیس عملکرد خوبی داشت و سران تیم هال سیتی نیز قرارداد او را دائمی کردند.

صیادمنش درباره جدایی از فنرباغچه و حضور در هال سیتی گفت: تصمیم سختی نبود. لیگ دسته یک انگلیس واقعا خوب و سخت است، کیفیت فوق العاده ای داره و خیلی سریع است. من این حالت فوتبال را دوست دارم و خواهیم دید که در این فصل چه اتفاقاتی می افتد. من واقعا خوشحالم که اینجا هستم. معتقدم تیم بزرگی داریم و در این فصل هدف بزرگی داریم که آن هم صعود به لیگ برتر است. ما فصل جدید را با تمرکز صد درصد شروع می کنیم و به بهترین مکان در جدول رده بندی لیگ فکر خواهیم کرد.

او درباره روند آماده سازی تیمش نیز گفت: ما یک بازی دوستانه خوب در ترکیه داشتیم و سپس به ماربلا آمدیم. آماده سازی خوبی برای لیگ داشتیم. بازی با تیم های بزرگ همیشه خوب است. این می تواند تجربه خوبی برای ما در این فصل باشد زیرا مقابل تیم های خوب بازی کردیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تیم ملی فوتبال ایران هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند

کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن بازی کردن در خانه دورتموند را همواره سخت توصیف کرد و راز پیروزی در بازی برگشت را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورد.

به نوشته کانال پلاس، مارکینیوش بعد از بازی گفت: دورتموند و پاری سن ژرمن جزو تیم هایی‌اند که همواره دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند و حمله کنند. بازی کردن در ورزشگاه خانگی دورتموند همواره سخت است و می دانستیم که شب آسانی اینجا نخواهیم داشت.

او ادامه داد: بازی سختی بود. دورتموند از فرصت خود استفاده کرد اما ما نتوانستیم از فرصت های که به دست آوردیم استفاده کنیم. اگر می خواهیم که راهی فینال شویم باید از فرصت های که به دست می آوریم استفاده کنیم و این راز پیروزی و صعود به فینال است. به نظرم کمی نامنظم بودیم و باید هوشیارانه تر بازی می کردیم. نشان داده ایم که توان بازگشت داریم و می توانیم بهتر از این ظاهر شویم. باید هم در دفاع و هم در حمله با تمرکزتر بازی کنیم.

کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن در پایان گفت: بازی رفت به پایان رسید و در بازی برگشت تیمی متفاوت  خواهید دید. با حمایت تماشاگران خود می توانیم  بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!