Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند گفت:‌ درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که  متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به  ۱۳ نفر فروخته و پس از دریافت پول از شکات متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران مورد شناسایی قراردادند، گفـت:‌در ادامه هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این فرد با مقام قضایی انجام شده و ماموران در جریان یک عملیات پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

هداوند با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از انتقال به مقر انتطامی تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند، اما سرانجام با مشاهده ادله و شواهد موجود به جرم خود اقرار کرد و گفت که از طریق جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است. 

کشف انبار احتکار ۴ تن برنج

وی همچنین از کشف انبار احتکار چهار تن برنج  در محله ابوذر نیز خبر داد و گفت:‌ در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارزاق عمومی توسط افراد سودجو و دلال، به محض اینکه خبری در مورد احتکار برنج در یک انبار به پلیس اطلاع داده شد، موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

جانشین رئیس پلیس پایتخت  با بیان اینکه صحت گزارش دریافتی از سوی ماموران مورد تایید قرار گرفته و در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در یک انبار بزرگ کالا در محله ابوذر اقدام به بازرسی از این محل کرده و در جریان آن چهار تن برنج و ۶۰۰ جفت کفش چرم  تبریزرا  که توسط مالک انبار احتکار شده بود کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارزش کالاهای کشف شده را  ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص نیز نیز یک نفر دستگیر شد که به جرم خود اعتراف کرد.

هداوند با بیان اینکه برای متهمان هر دو موضوع پرونده‌هایی جداگانه از سوی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی تشکیل شده است، گفت: متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی پلیس نیز در این خصوص درحال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس امنیت تهران فرمانده انتظامی تهران برنج پليس امنيت پلیس پایتخت پلیس تهران انبار احتکار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی