Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا «انسیه خزعلی» روز پنجشنبه در جریان سفر هیات دولت به کرمانشاه در بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناوری بانوان در سازمان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: از مهمترین مسائلی که از سوی مدیران شرکت فناورانه و دانش بنیان مطرح شد، پرداخت تسهیلات، کاهش فرایند طولانی پرداخت تسهیلات و مشکل ضمانت برای‌ اخذ تسهیلات بود که در تلاش هستیم این فرایند طولانی اخذ تسهیلات و نحوه و شیوه های آن را تسهیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی دیگر از مسائل شرکت های دانش بنیان و فناوری را روند طولانی کسب مجوز اعلام کرد و گفت: سعی می شود در آینده روند ارائه کسب مجوزها را نیز با هم افزایی دیگر دستگاه های اجرایی تسهیل کنیم.

خزعلی در ادامه از حمایت قوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ایده های خلاق و نو زنان به ویژه در بخش کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ما از طرح خلاق و نو که بتواند برای استان اشتغال و تولید را رونق دهد هیچ کمبود اعتباری نداریم و حتی اگر نیاز باشد این ۳۰ میلیارد تومان را نیز افزایش خواهیم داد.

توسعه کسب و کار پایدار خانواده محور یکی از برنامه های دولت سیزدهم است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به بازدید خود از مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهرک حاشیه نشین دولت آباد، یکی از برنامه های دولت را حمایت از مشاغل خانگی و کارآفرینی اعلام کرد.

وی در ادامه یکی از طرح های خوب این نهاد را حمایت از کسب کارهای پایدار خانواده عنوان کرد و گفت: در این طرح زنان مددجو کار در راستای توانمند سازی تحت نظر یک کارآفرین که بازار فروش کالا و محصولات او را به مدت چهار سال تضمین کند، به کسب مهارت آموزی و کارآفرینی می پردازند تا خود آنان و خانوداه شان به اشتغال پایدار برسند.

خزعلی همچنین بر تجهیز کردن کارگاه های آموزشی توانمندسازی زنان در شهرک های حاشیه نشین تاکید کرد و گفت: در این راستا باید زمینه ها توانمند سازی بانوان به ویژه سرپرست خانوار ایجاد کنیم و در دستور کار قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه از مرکز ناباوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز بازدید کرد.

حضور در نشست نخبگان اعضای هیات علمی زنان دانشگاه رازی و نشست با فعالان، کارآفرینان، سمن ها و نهادهای مردم نهاد و اقشار مختلف زنان و شرکت در شورای اداری استان کرمانشاه از جمله دیگر برنامه انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان در سفر به استان کرمانشاه است.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انسیه خزعلی سفر استانی دولت کرمانشاه پروندهٔ خبری کرمانشاه؛ سفر استانی رییس جمهور در ایستگاه بیست و هشتم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انسیه خزعلی سفر استانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انسیه خزعلی سفر استانی دولت کرمانشاه امور زنان و خانواده استان کرمانشاه رییس جمهور امور زنان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان

دانش‌بنیان‌های مازندران در نشستی صمیمی با یوسف نوری، استاندار مازندران خواهان رفع موانع و تسهیل شرایط پیش روی کار شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075158 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست