Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:51:57 GMT

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۲۳۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 16 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ظهر پنجشنبه در جریان بیست و هشتمین سفر استانی هیأت دولت با حضور در شهرستان قصر شیرین از مرزهای این شهرستان بازدید کرد.

در مراسمی با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، «نادر نادری» به‌عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سعید محمد طی مراسم افتتاح ساختمان منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و شروع عملیات اجرایی این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید است که منطقه آزاد تجاری قصرشیرین منشأ توسعه این شهرستان مرزی و استان کرمانشاه باشد.

وی افزود: از امروز کلید منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان پانزدهمین منطقه آزاد تجاری به «نادر نادر» مدیر اجرایی این منطقه تحویل داده شده است تا در جهت رونق این منطقه حرکت داشته باشیم.

کد خبر 5538432

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه قصرشیرین مناطق آزاد منطقه آزاد قصر شیرین کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید سعید قربان حجاب و عفاف اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی نماز عید قربان شیراز عفاف و حجاب مشهد عید غدیر خم منطقه آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر