Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور، ظرفیت مردمی را پشتوانه بزرگی برای مسایل اجتماعی و اقتصادی دانست و گفت: مسایل اجتماعی در نخستین اولویت‌ها قرار دارد و بدون حضور مردم نمی‌توان آن‌ها را حل کرد.

به گزارش ایران آنلاین، «احمد وحیدی» که در بیست و هشتمین سفر استانی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به کرمانشاه سفر کرده است، عصر پنجشنبه در نشست کارگروه اجتماعی فرمانداری شهرستان کرمانشاه افزود: داشتن دغدغه مسایل اجتماعی، نقطه قوت است و ناشی از هدایت های رهبر معظم انقلاب است که ما را به مسایل اجتماعی توجه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی دل در گروه کشور و نظام داریم، مسایل اجتماعی در اولویت‌های نخستین است و برای این کار، نخست باید شناخت دقیقی از مساله داشته باشیم و علاوه بر ظاهر، به ریشه‌های آن هم بپردازیم. فهم این مساله کمک می‌کند که راه حل‌ها عمیق و اساسی باشد.

وحیدی اضافه کرد: پس از شناخت درست مساله، اگرچه راه حل و نقش هر دستگاه در این مساله مشخص می‌شود اما مسایل اجتماعی را بدون حضور مردم نمی‌توان حل کرد.

وی اظهار کرد: باید حتما از این ظرفیت بزرگ به بهترین شکل استفاده شود. اگر زمانی بتوان کارها را به دست مردم سپرد و دولت کوچک شود، مسیر و راهبرد درست محقق شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه هرگاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند، موفقیت حاصل شده است، گفت: در اقتصاد هم آنجایی که مردم حضور ندارند، مشکل داریم. در مسایل اجتماعی هم اینگونه است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین نکته‌ای که در باره مسایل اجتماعی و حضور گروه‌ها در آن باید لحاظ شود، تفاهم و با هم کار کردن است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسایل اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان