Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود عزیزخانی روز پنجشنبه به مناسبت هفته تامین  اجتماعی و در نشست خبری با خبرنگاران استان با اشاره طبق  سرشماری جمعیت در سال ۹۵، جمعیت این استان بالغ یک میلون و ۵۷۴ هزار و ۶۱  نفر بود، افزود: از این تعداد تا پایان خرداد سال جاری، جمعیت تحت پوشش اداره بیمه تامین اجتماعی استان به ۵۷۱ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جمعیت بیمه شده به ۲ شاخه بیمه شدگان و مستمری بگیران تقسیم می شوند اضافه کرد: در بحث بیمه شدگان به  ۴۷۳ هزار و ۲۹۳ نفر و در شاخه مستمری بگیران ۹۸ هزار و ۶۰ نفر خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

این مسوول با بیان اینکه بیمه شدگان ما بصورت کلی بیمه شده های  اجباری، حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، بیمه شدگاه خاص، کمک دولتی یارانه دولتی و بیمه بیکاری غیر تقسیم می شود ادامه داد: در بیمه شده اجباری ۱۲۳ هزار و ۵۵۹ نفر تحت پوشش داریم که  درحرف مشاغل بحث بیمه زنان خانه دار و دانشجویان را شامل می شود ۳۲ هزار  بیمه شده هستند.

عزیزحانی شمار بیمه شدگان اختیاری این استان را سه هزار و ۶۷  نفر عنوان کرد و افزود:  در بحث بیمه شدگاه خاص نیز ۳۵ هزار و ۴۴۸ هزار نفر و در بخش بیمه  بیکاری نیز به ۲ هزار و ۳۱۴ نفر خدمت ارائه می شود.

 مدیر کل تامین اجتماعی  استان زنجان با اشاره به اینکه کل کارگاه های فعال استان تا پایان خرداد امسال ۱۴ هزار و ۶۹۰ کارگاه را شامل می شود، ادامه داد: از دید سازمان تامین اجتماع و بیمه ای، کارگاههای حتی یک نفر کارگر داشته باشد، حق بیمه پرداخت می کنند، جزو آمار  محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه از کارگاههایی که بین صفر تا ۵ نفر بیمه شده  در استان دارند، ۱۱ هزار و ۶۷۲ کارگاه را شامل می شود، اظهار داشت: بین ۶ تا ۱۰ نفر بیمه شده یکهزار و ۳۷۵ کارگاه، بین ۱۱ تا ۵۰ نفر یکهزار و ۲۸۳ کارگاه، ۵۱ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده  ۱۸۶ کارگاه و ۱۰۰ به بالا بقیه این عدد  را شامل می شود.

عزیزخانی با بیان اینکه  این اداره کل، در شاخه بیمه ای و درمانی نیز  با تمام قدرت و  با هفت شعبه  دائمی در بحث بیمه ای  خدمت رسانی می کند، خاطر نشان کرد: یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری اصلی  و ۲ کارگزاری اقماری و در بخش درمان  نیز با ۲ بیمارستان و پنج درمانگاه خدمات مورد نیاز را به گروههای هدف ارائه می کنند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بیکاری زنجان بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیکاری زنجان سازمان تامین اجتماعی بیکاری زنجان بیمه درمان تامین اجتماعی شامل می شود بیمه شدگان بیمه شده بحث بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی