Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه شد و گفت: این درست نیست که ملت به کسی فرصت بدهد که مدعی شود که آن در انتخابات ناعادلانه شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قاسم در بیانیه خود آورده است: اجرای انتخابات براساس برنامه‌ریزی مرتجعانه و ظالمانه برای تحقق اهداف سلطه‌گرانه و متمرکز بر سیاست دیکتاتوری و ضد منافع ملت، به معنی یک فاجعه و مصیبت جدید برای وطن است.

وی ادامه داده است: این مسئله، به عمق فاجعه و مصیبت‌های ملت شدّت می‌دهد و دیکتاتوری حاکمیت را تثیبت کرده و دوران سختی و رنج مردم بحرین را طولانی می‌کند.

حمایت علمای بازداشت‌شده بحرین از بیانیه شیخ عیسی قاسم

رهبر نهضت اسلامی بحرین آورده است: کسانی که به شریعت اسلام ایمان دارند، در برابر این برنامه انتخابات ناعادلانه که هدف آن تعیین سرنوشت ملت برخلاف اراده آنها و به حاشیه راندن بیشتر و لغو منافع آنها است، نباید سکوت کنند.

آیت الله قاسم اشاره کرد: از همگی، از جمله کسانی که به عدالت دین ایمان دارند و مدعی وطن پرستی هستند، انتظار می‌رود که در برابر این انتخابات دروغین که حقوق ملت را نادیده می‌گیرد، بایستند و از آن اعلام برائت نمایند تا با ادعای دروغین موافقت و رضایت آشکار از انتخابات، اراده آن حذف نشود.

وی با بیان اینکه تلاش جدّی برای انتخابات صحیح و عادلانه، یک وظیفه است، افزود: با شکست تلاش، باید مخالفت آشکار با هرگونه انتخابات دروغین و فریبکارانه صورت گیرد. اینکه ملت در برابر انتخابات ظالمانه سکوت کند و خود را از آن راضی نشان دهد، به خود ظلم کرده است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان کرد: این درست نیست که ملّت به احدی فرصت دهد که به دروغ ادعا کند که این ملت در انتخابات ناعادلانه شرکت کرده یا در برابر آن سکوت کرده است که در این صورت از خواسته و اراده خود کوتاه آمده ‌و حق خود را در آزادی لغو کرده و به ذلّت و سر سپردگی رضایت داده است.

آیت الله عیسی قاسم در پایان خاطرنشان کرد: اگر حکومت خیرخواه این وطن با تمامی مردم آن است، نباید از مسیر انتخابات عادلانه جدا شود و به انتخابات دروغین و فریبکارانه روی بیاورد که با رسانه دروغین و تبلیغات گمراه کننده انجام می‌گیرد، روی بیاورد.

انتهای پیام/452/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ناعادلانه برابر انتخابات نهضت اسلامی بحرین عیسی قاسم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم

راه و رسم ملت امام حسین سال‌های سال است که یکی است؛ این مسیر از روزهای خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا امروز نیز چراغ راه این مسیر پر پیچ و خم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بسیاری از ما جمله طلایی «ما ملت امام حسینیم» حاج قاسم را شنیده‌ایم اما ریشه این حرف به سال‌های قبل یعنی میدان مبارزه دفاع مقدس باز می‌گردد، آنجایی که شهید حاج علی زاهدی نیز بر این جملات تاکید داشته و می‌گوید «ما ملت امام‌حسینیم»

کد خبر 750263

دیگر خبرها

  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • این شعر جعلی است!
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند