Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: طی هفته آینده هوایی بسیار گرم  خواهیم داشت و مصرف برق در گیلان افزایش خواهد یافت.

محمدتقی مهدی زاده در جمع خبرنگاران باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی طی هفته آینده گفت: هوایی بسیار گرم و شرجی را در استان گیلان شاهد خواهیم بود و به طبع آن نیاز مصرف برق در گیلان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مدیریت های اعمال شده در مصرف برق ادارات، همچنین تعامل با صنایع و مشترکین کشاورزی تاکنون حتی برای یک دقیقه خاموشی نوبتی برای مشترکین خانگی اعمال نشده است.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر و باتوجه به گرمای هوا و ورود مسافران به گیلان، نیاز مصرف برق استان به طرز چشمگیری افزایش یافته و گیلان در منطقه قرمز قرار گرفته است و این به معنی عدول از آستانه مصرف برق تعیین شده برای گیلان از سوی دیسپاچینگ ملی است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: امیدواریم با همراهی مردم گیلان با مدیریت مصرف برق همچنان این پایداری شبکه های برق ادامه داشته باشد تا برخلاف سالهای گذشته شاهد خاموشی های نوبتی نباشیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: ساعت پیک مصرف در استان در روز ۱۲ الی ۱۷ و در شب ۲۰ الی ۲۴ می باشد و مشترکین محترم می توانند با اعمال راهکارهای ساده از جمله قرار دادن درجه کولر روی ۲۵ درجه (دمای آسایش)، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف، خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده حداکثری از روشنایی روز و... از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند.

مهدی زاده عنوان کرد: هم اکنون در کل استان بیش از ۱۶۵ اکیپ عملیاتی با تجهیزات و امکانات لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع ناپایداری شبکه های برق آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق گرما مصرف برق برق گیلان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما